داروخانه اینترنتی محصولات زناشویی



خلق ارزش در یک داروخانه آنلاین یعنی، دادن امکان مقایسه بین کالاهای گوناگون، پیدا کردن بهترین قیمت فروش و البته ارسال سریع و مناسب به نقاط مختلف کشور. ضمن اینکه باید در نظر داشت که اغلب داروهایی که از راه دهان یا به صورت تزریق مصرف میشوند، به یخچال مناسب احتیاج دارند و اگر این داروخانههای آنلاین به هر دلیلی چنین مهمی را فراموش کنند و در روند حملونقل دارو از داروخانه تا مصرفکننده، دارو در شرایط غیراستانداری قرار بگیرد، چه خطراتی در کمین بیماران است. به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «مثبت سبز»، گسترش رسانههای دیجیتال و امکان تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی باعث به وجود آمدن تعامل میان کاربران اینترنت، شرکتها و سرمایهگذاران مختلفی شده ضمن آنکه قابلیتهای تجارت، خریدوفروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود جدا کرده و دنیای تازهای را به روی فروشندگان گشوده است. بعد از آغاز همهگیری کرونا فناوری فروش داروهای دارای نسخه به صورت آنلاین در بسیاری از کشورها گسترش پیدا کرد و حتی «داروخانه آمازون» به عنوان زیر مجموعهای از مارکتپلیس آمازون، در همین دوران شروع به کار کرد، اما سازمان بهداشت و معاونت غذا و داروی کشور ما حتی برای فروش آنلاین داروهای بدون نسخه (OTC) هم به داروخانههای آنلاین اجازه فعالیت نداده است.


ما با مشتری دریافت کننده این دارو هم صحبت کردیم؛ او گفت چند روز دنبال این دارو بوده و وقتی احساس میکند این دارو در داروخانهها کمیاب شده با این پلتفرم تماس میگیرد و این استارتاپ با سرعت زیاد و خدمترسانی عالی دارو را به دستش میرساند. اما این همه ماجرا نیست چراکه خدمترسانی استارتاپهایی که درموردش حرف میزنیم در حوزه درمان و سلامت است یعنی دقیقاً با جان انسانها سروکار دارد و کوچکترین خطایی میتواند منجر به از بین رفتن یک زندگی شود. تاکید بر اهمیت استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی در شرایط فعلی دارد. حوزه دارو و درمان در شرایط عادی همیشه با حواشی مرتبط با خطای پزشکی و درمانی مواجه است و حالا تصور کنید در وضعیت بحرانی کرونا که دامنگیر تمام کشورهاست دسترسی بدون نظارت و چهارچوب افراد به دارو و تجویز خودسرانه برخی مکملها احتمالاً چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت. علاوه بر استفاده از توضیه ها و پشنهادات روانشناسی و اخلاقی برای برطرف کردن این مشکل استفاده از دارو نیز توسط پزشکان تجویز می شود. این امر سبب می شود تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید و این چیزی است که تمامی مشتریان در قرن بیست و یکم به دنبال آن هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگر تمایل دارید انواع دارو و مکمل را با خرید راحت و بی دردسر خریداری کنید بهتر است با داروخانه آنلاین داروبوم آشنا شوید. در داروخانه انلاین شفا به عنوان بزرگترین داروخانه مجازی ایران برای هر محصول اصلاعاتی از قبیل : معرفی و ارائه محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصه، موارد مصرف، کاربرد، اجزاء تشکیل دهنده، شرکت و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده و همچنین ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی از محصول برای انتخاب صحیح و راحت شما درج شده است. در داروخانه انلاین شفا شما میتوانید مکمل های نایاب و کم یاب و محصولات مختلف دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران از قبیل محصولات بهداشتی و زیبایی برند های ژوت، کامان، مای (MY)، سی گل، سینره، فیس دوکس، درماتیپیک، اریکه، الارو، مانند قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن، کرم مرطوب کننده، کرم ضد چروک، ضد آفتاب، مرطوب کننده، سرم روشن کننده، بی بی کرم، شامپو های ضد شپش، شامپو ضد ریزش مو، شامپو ضد شوره، قرص ضد ریزش مو، قرص کلاژن ساز، اورلین، اگزاسین، ژل فمی کر و همراه تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی خانگی، درمانگاهی و لوازم پزشکی مصرفی و محصولات ارتوپدی برند های Beurer، Pic، و دستگاه های تست قند خون Glucocard، AVAN، ROCH و سایر اقلام نظیر مکمل بدنسازی برند های ژن استار محصولات پروتئین وی، پروتئین ایزوله، پروتئین کازئین، بی سیایای، مکمل گلوتامین، مکمل آرژنین، مکمل آلانین، مکمل تائورین، مکمل لوسین، مکمل پمپ، مکمل کراتین، مکمل مولتیویتامین، مکمل کربوهیدرات، بهترین گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و آمینو انرژی و مکمل های دارویی، تغذیه ای و مولتی ویتامین و مینرال و محصولاتی مانند قرص جوشان، پودر کلاژینو، شربت ردیوسید، شربت ایمیونس، اورامین اف، کپسول ماکاویت اف یوروویتال، ایمونو پرو گلد ایزومکس، مکمل های غذایی کلسی پاور، شربت کلسی پاور (جدید)، سیترابن، دی تری فورت، فرو-دین، مگنیفورت، مولتی وگان، زینک پاور، استئوکینون، شربت استئوکینون، آرترولیستیکا، آوودین، کلگارد، میکسودین، ترادامیکس، پاورفیت، کورکومکس، شربت برون کلد هلث اید، کپسول ژلاتینی اورتو بن پلاس، او پی دی فارما، قرص هیرویت، قرص مگنیفورت، قرص فیفول، قرص wellwoman و wellman، قرص کبد چرب، قرص بیوتین، قرص جینسینگ، قرص لاغری، قرص زینک پلاس، پودر کلاژن،مکمل دارویی پروبیوتیک، قرص کم خونی، و تقویت سیستم ایمنی و داروهای کرونا و انواع مایع ضد عفونی الکلی و انواع ماسک سه لایه، داروهای ضد افسردگی، محصولات بهداشتی بانوان و محصولات جنسی و زناشویی برند های کدکس، چرچیلز، ایکس دریم مانند اسپری تاخیری، قرص درمان زود انزالی، تقویت قوای جنسی، قرص افزایش میل بانوان، بی بی چک و محصولات کودک مانند شیرخشک آپتامیل، نان، سرلاک، غذای کودک را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.


در صحبت با پزشک داروساز یکی از داروخانههایی که بعد از ابلاغیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پیرامون ممنوعیت همکاری داروخانهها با استارتاپهای آنلاین دارو، این فرآیند را در داروخانهاش متوقف کرده بود متوجه شدیم در دورهای که این خدمت را ارائه میکرده هم مشتریها بسیار راضی بودهاند هم داروخانه رونق داشته است. علاوه به این افراد، معاون وزیر ارتباطات هم نسبت به سخنان جهانپور و موضع او در برابر فروش آنلاین دارو واکنش نشان داد. نریمان صدری، عضو هیئتمدیره انجمن شرکتهای دانشبنیان سلامت نیز به تصمیمات وزارت بهداشت در قبال استارتاپهای سلامت واکنش نشان داد و گفت: «در صنعت سلامت گروهی هستند که علاقهمندند تا این تحول و انقلاب که تکنولوژی در صنایع دیگر ایجاد کرده، وارد حوزه سلامت بالاخص درحوزه توزیع دارو هم شود. در این نظرسنجی از بین کسانی که داروهای تجویزی را بصورت آنلاین خریداری کردهاند، ۳۱ درصد برای اولینبار در سال ۲۰۲۰ به دلیل بیماری همهگیر کرونا این کار را انجام دادهاند و ۷۲ درصد از این تجربهگران خرید آنلاین دارو گفتهاند که در آینده هم دوباره این کار را انجام خواهند داد. اعلام کرد که فروش دارو در داروخانههای آنلاین و فروش اقلام غیردارویی قابل فروش در داروخانههای آنلاین در سایر فروشگاههای آنلاین مجاز نیست و از مردم خواست که این موارد را جهت پیگیری قانونی گزارش کنند.


https://binoskhe.com/


[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 16 اسفند 1400 ] [ 18:22 ] [ خلاصه نویس ]

بهترین و ارزان ترین نرم افزار حسابداری کاربردی برای صنف های مختلف


بهترین و ارزان ترین نرم افزار حسابداری کاربردی برای صنف نقاشان خودرو چیست ؟ مسئولیت فروشنده در قبال مشکلات نرم افزاری که گاهی باعث از بین رفتن اطلاعات میگردد چیست؟ Bashiri manesh, and Shahrokhi, 2012) در پژوهش خود با عنوان ارزیابی درک دانشجویان حسابداری از تجربه یادگیری دروس دانشگاهی به این نتیجه رسیدند که دانشجویان رشته حسابداری دارای سطح مناسبی در رابطه با مبانی حسابداری برخوردارند ولی سطح یادگیری آنها در رابطه با سایر مباحث مربوط به حرفه یا مسائل روز حرفه مناسب نیست (Mojtahedzadeh, and Alawi Tabari, 2010) به بررسی دانش و مهارتهای موردنیاز برای دانشآموختگان مقطع کارشناسی حسابداری دیدگاه استادان دانشگاه، شاغلان در حرفه و دانشجویان حسابداری (بررسی موردی استان آذربایجان غربی) پرداختهاند. در این پژوهش مصاحبههای دقیقی با 15 نفر از زنان حسابداری که تصمیم گرفتهاند شغلشان را عوض کنند و یا کلاً از حرفۀ حسابداری خارج شوند و نیز 15 نفر دیگر که پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در حرفۀ حسابداری شغل خود را تغییر دادهاند و یا کلاً از حرفۀ حسابداری خارج شدهاند، انجام و عوامل مؤثر بر تصمیم یا اقدام آنان بررسی و گزارش شد. ۱۸- سرفصل ها در نرم افزار چند سطحی می باشند؟ در این قسمت نیز شیوه معرفی صندوق به نرم افزار هلو را برای مدیریت کالاها و خدمات فروش رفته یاد میگیرید.

به عنوان مثال پشتیبانی در این زمان ۲۴ ساعته میباشد یا به دلیل نداشتن نیروهای کافی پشتیبانی و خدمات معمولی هم ارائه داده نمیشود؟ ما علاوه بر آموزش سرفصل های استاندارد ، کلاس را به صورت پروژه محور جلو میبریم و تلاش ما از این نحوه آموزش کسب آمادگی لازم برای ورورد به بازار کار میباشد. آیا فروشنده در زمانهای خاصی مانند چهار ماه اول سال که اوج فعالیت حسابداران و زمان ارسال اظهارنامه مالیاتی میباشد خدمات اضافه و خاصی در نظر میگیرد. در طراحی نرم افزار در نظر گرفته شده است و آیا نرم افزار ایراد خاصی ندارد؟ هر چه تعداد راه های ارتباطی بیشتری با شرکت وجود داشته باشد بهتر است. آیا محدودیتی از نظر تعداد سرفصلها وجود دارد؟ تعداد زیاد نماینده در سطح کشور و به ویژه شهر محل استقرار نرم افزار مزیت مهمی است که در این خصوص حتماً باید بررسی لازم را انجام دهید. در صورتی که نصب توسط فروشنده انجام نمیشود آیا جهت نصب و راه اندازی نرم افزار، راهنمایی لازم به خریدار ارائه میشود یا نه و آیا این راهنمایی مشمول هزینه است یا نه؟ شرکتهای پیمانکاری، شرکتهایی هستند که به طور همزمان چندین پروژه را به عهده گرفته و با افراد مختلف قرارداد میبندند به همین دلیل نیاز است به ازای هر پروژه و قرارداد گزارش حسابداری جداگانه تهیه شود.

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/

آیا امکان برگشت اطلاعاتی که به هر دلیل حذف می شوند وجود دارد یا نه؟ در صورتی که شرکت فروشنده نماینده های زیادی در کشور یا شهر شما نداشته باشد احتمال اینکه در زمان نیاز به پشتیبانی یا خدمات با مشکل مواجه شوید وجود دارد. ۱۲- آیا فروشنده در شهر یا نزدیک محل فعالیت شما نماینده ای دارد؟ ۱۹- آیا سرفصل های حسابداری یا همان کدینگ حسابداری به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد یا نه؟ سرفصل حسابها در نرم افزار مورد نظر چند سطحی میباشد:۳، ۴، ۵، ۶ و … 4-نرم افزار quick books : رسیدها ، مالیات و هزینه ها توسط نرم افزار quick books ثبت و بررسی میشود و نظم خوبی به واحد حسابداری می دهد . صالحی و رستمی (2010) به این نتیجه رسیدهاند که شرکتهای ایرانی نمیتوانند با دادههای در دسترس خود تصمیمات خوبی بگیرند. 1993)، انتظار دارد سودهای فصلی حسابداری در شرکتها، توانایی کاهش خطاهای فعلی را در پیشبینی تولید ناخالص داخلی داشته باشد و دقت پیشبینی را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

آیا تفاوتی در خدمات ارائه شده در زمان پشتیبانی رایگان و قرارداد تمدید شده وجود دارد؟ نرم افزار حسابداری می تواند برای گزارشات از قالبهای از پیش آماده شده استفاده و در صورت نیاز گزارشی را بصورت خاص برای خود طراحی کند. در نرم افزار وجود دارد؟ موافق بودن: یکی از مهمترین صفات زیرمجموعه موافق بودن برای موفقیت در تدریس حسابداری، صفت اعتماد است. یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران برای کسب و کارهای کوچک. در این نسخه امکانتی مثل عملیات انبار، گردش چک، سفارش لیستی، عملیات چند انباره، ثبت چک امانی، مشخص کردن سطح دسترسی برای کاربران، تبدیل سندهای دائم به موقت و برعکس، استفاده از بارکدخوان، تسویه فاکتور به فاکتورر، مغایرتگیری از بانک و … آیا امکان افزودن سطح حساب جدید به نرم افزار وجود دارد و آیا این کار به صورت رایگان انجام میشود یا خیر؟ در هر سطح چه امکاناتی در نظر گرفته شده است؟ رابط کاربری زیبا و پیشرفته قیاس آن را از رقبای سنتی خود متمایز کرده و باعث میشود تا در ساعات طولانیمدت حسابدار خستگی کمتری را حس کند.


[ بازدید : 10551 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 29 بهمن 1400 ] [ 17:25 ] [ خلاصه نویس ]

تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌ها


با اشاره به اینکه اکنون در بازوی صعودی موج ششم کرونا هستیم، گفت: این صعود سرعت بالایی هم دارد. فکر می‌کنم حدود ۳ تا ۴ هفته آینده به همین شکل درگیری با بیماری وجود داشته باشد و تصورات این است که تا حدود یک ماه ‌و نیم در قله پیک بمانیم. البته این موضوع در کشورهای مختلف متفاوت است، برخی مدت طولانی‌تری در قله ماندند و برخی سریع‌تر به روند نزولی رسیده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌ها، اظهار کرد: ۴۰ روز قبل پیش‌بینی افزایش موارد را داشتیم و ممکن است از اواسط اسفندماه به قله پیک برسیم.

این اپیدمیولوژیست ادامه داد: الزاما نیاز نیست همه به این سویه از کرونا بیمار شوند، تا ایمنی جمعی حاصل شود. ایمنی جمعی یعنی کسانی که واکسن زدند و کسانی که بیمار شدند؛ اگر این شاخص به درصد قابل توجهی برسد، روند پیک کاهشی می‌شود.

عشرتی تاکید کرد: تزریق واکسن موضوع بسیار پر اهمیتی است. در این بین رعایت دستورالعمل‌ها برایمان زمان می‌خرد تا پوشش واکسیناسیون بویژه دز سوم را افزایش دهیم و کادر درمان هم فرصت ارائه خدمات کافی به بیماران را داشته باشند تا به این ترتیب مرگ و میر ناشی از بیماری کاهش یابد.

وی افزود: تزریق واکسن جلوی ابتلا به انواع شدید بیماری، بستری و مرگ را می‌گیرد. ابتلا به فرم‌های خفیف بیماری چندان مشکل‌زا نیست. بیشتر مشکل با عدم تزریق واکسن و ابتلای شدید به امیکرون است که ادامه این روند ممکن است به افزایشی شدن روند مرگ و میر منتهی شود.

عشرتی با اشاره به اینکه افزایش ابتلای سنین زیر ۱۸ سال به کرونا از آبان ماه آغاز شده است، بیان کرد: نسبت ابتلا در این گروه سنی افزایش یافته است؛ اما خوشبختانه مرگ در این گروه سنی زیاد نیست. این نشان می‌دهد بچه‌ها بیشتر ولی سبک‌تر به بیماری مبتلا می‌شوند. عمده نگرانی ما این است که کودکان می‌توانند انتقال دهنده بیماری باشند چون بی‌علامتی در آنها بیشتر است.

وی در خاتمه تاکید کرد: وفاداری به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار راهگشا است؛ از طرفی اگر نوبت دز سوم واکسن‌مان رسیده است نباید زمان را از دست بدهیم و دنبال نوع خاصی از واکسن بگردیم. هر واکسنی که در دسترس باشد، بهترین واکسن است.


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:33 ] [ خلاصه نویس ]

یکی از معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولین



اما در مورد باغ های بزرگ استفاده از نوع دو خروجی مناسب تر است. دستگاه تایمر آبیاری آمیکو در دو نوع تک خروجی و دو خروجی عرضه میشوند که برای بسته به کاری که دارید میتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. آیا می خواهید در یک فضای کوچک پرورش طیور را تجربه کنید ؟ شاید بد نباشد بدانید که در صورتی که مرغها احساس سرما کنند ، قادر به تخم گذاری نمی باشند پس حتی در یک سالن کوچک خانگی نیز برای داشتن تخم مرغ در فصل سرما ، لازم است موضوع گرمایش سالن را جدی بگیرید. باید توجه نمایید که آبخوری سالن به گونه ای باشد که احتمال ریزش آب به کف سالن بسیار کم باشد چون این موضوع سبب ایجاد رطوبت بیش از حد در سالن شده که برای پرورش طیور مناسب نمی باشد. قیمت کارواش خوب و باکیفیت همواره از کارواش های بی کیفیت بالاتر می باشد و همین امر سبب شده که بسیار از افراد بدنبال کارواش های با قیمت پایین کشیده شوند. این موضوع علاوه بر تنظیم و افزایش رطوبت ، باعث کاهش دما نیز می گردد .

استفاده از سیستم های مه پاش می تواند محیط را مطبوع کرده و دما را کاهش دهد. همانطور که می دانید با رشد روزافزون جمعیت و نیاز آنها برای تامین مواد غذایی که شامل سبزیجات و میوه های غیر فصلی است، مواجه هستیم از این رو پروش دهندگان سیستم گلخانه ای، بر آن شدند تا با پرورش محصولات غذایی، نیازهای مصرف کنندگان را، برای تمام فصل ها تامین کنند. گلخانه ها مکان های بسته ای هستند و برای پرورش گیاهان و میوه های خاصی به کار می روند. به همین خاطر می توان با استفاده از سیستم های مه پاش آب مورد نیاز آنها را تامین کرد و از طرفی مکان کشت آنها را نیز مرطوب نگه داشت تا دمای محیط برای آنها کنترل شود. این دستگاه نیمه صنعتی در مکان های مختلفی مانند گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن پرورش قارچ، استخر، رستوران و… این کنترلرهای آبیاری گزینههای خوبی برای گلدانها ، باغچه ، مزرعه کوچک ، روفگاردن و … در هر صورت برای اینکار شما به کلیه مواردی که در لیست زیر می آید نیاز خواهید داشت. یک سیستم رطوبت ساز مرغداری چه در هوای مرطوب و چه در هوای خشک باعث ایجاد برودت می شود اما در هوای خشک خنک شدن بیشتر حس می شود.

این مزیت باعث افزایش طول عمر بیشتر پمپ و افزایش راندمان کاری آن می شود. عمدتا انواع مختلفی از پمپ کارواش صنعتی برتولینی، با فشارهایی از ۱۱۰ تا ۱۰۰۰ بار در دقیقه میزان آب دهی ۷٫۷ تا ۲۰۰ لیتر طراحی و تولید می شوند.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

یکی از معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولینی، سری TML 1520 نام دارد که از آن در جهت نظافت و کارواش ۲۰۰ بار استفاده می شود. شایان ذکر است که پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار توانایی و قابلیت حداکثر ۱۵ لیتر در دقیقه را دارد. این نوع پمپ برای راه اندازی و شروع به کار خود به یک عدد الکتروموتور با ۷٫۵ اسب بخار که به واسطه کوپلینگ به پمپ وصل می شود نیازمند می باشد. معمولا این نوع پمپ همراه با شیر فشارشکن و پیچ تنظیم روغن به فروش می رسد.

بنابراین سیستم کنترل کننده رطوبت و سرمایش داخل سالن نیز از جمله لوازم مرغداری ضروری می باشد. بنابراین استفاده از سیستمهای سرمایشی و مه پاش در فصل تابستان بسیار ضروری می باشد. باید بدانید که سالن مرغداری به علت فضولات پرنده و رطوبت و سایر عوامل ، همواره در معرض آلودگی ها و تکثیر میکرو ارگانیسم ها می باشد بنابراین یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری سالن از وجود آلودگی و بیماریها ، ضد عفونی سالن مرغداری می باشد . در این روش با استفاده از یک عدد پمپ و لوله کشی های مورد نظر ، آب را با فشار بالا از طریق نازل ها خارج می کنند و آب تبخیر می شود و باعث کاهش دمای مرغداری و همچنین کاهش میزان گرد و غبار و بو ها در مرغداری می شود. استفاده از کارواش های اتوماتیک نه تنها موجب افزایش کیفیت شستشو خودرو گردیده و زمان شستشو و خشک کردن آن را به نحو قابل توجهی کاهش داده است، بلکه یک روش سازگار با محیط زیست می باشد و موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در میزان مصرف انرژی، آب و ماده شوینده می گردد. هر چقدر که میزان فشار دستگاه رطوبت ساز مرغداری افزایش بیابد مقدار تبخیر و کاهش دما افزایش می یابد.

پس دومین مطلب آگاهی و شناخت کامل کلیه لوازم مرغداری می باشد. برای کار با مه پاش از پنل برقی با ریموت کنترل و تایمر استفاده می شود. با این تفاوت که به جای آب از گلاب برای مه پاشی استفاده می گردد. اگر این گلاب پاشی به صورت ابری و به شکل پودر شده باشد تاثیر بیشتری بر جای می گذارد. به شما بازدید کننده ی گرامی پیشنهاد می شود با تماس با کارشناسان و متخصصان ما در زمینه ی فروش کارواش، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همچنین میتوانید در مخزن آب از مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده کنید و تمام ویروسها و میکروبهایی که در بدن مرغها هستند را از بین ببرید. امتیاز GPM نمایندگی پمپاک در تهران را در کتابچه راهنمای کاربر خود در مقابل منبع آب مورد استفاده خود بررسی کنید. برای بیرون ریختن قطعات یدکی پمپ کارواش ، این مراحل را دنبال کنید. پمپ های کارواش با فشاری خیلی سریع تر و عمیق تر از شلنگ لوله، سطح را تمیز کند و همینطور آب کمتری مصرف می کند.


[ بازدید : 325 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:33 ] [ خلاصه نویس ]

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک



برخی از این سایتها هستند که حتی به شما اجازه میدهند تا URL آن را نیز ویرایش کنید و آن را اختصاصی کنید. برخی از سایتها هستند که برای خودشان کوتاه کننده ی لینک اختصاصی دارند. همچنین برخی از وبسایتها با هدف جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت، یک استراتژی بازاریابی پیامکی طراحی میکنند. اما شاید عمدهترین مشکلی که داشته باشد این است که این سایت، امکان ثبتنام را برای کاربران فراهم نکرده است و به همین دلیل، شما نمیتوانید لینکهایتان را مدیریت کنید. برای مثال نمیتوانید در پست اینستاگرامی یا توئیت خود هر تعداد که میخواهید کاراکتر بگذارید پس مجبور هستید با استفاده از کوتاه کننده های لینک، در کاراکتر های خود صرفه جویی کنید و راه را برای کلمات مفید دیگر باز کنید. TinyURL یکی از بهترین سایتهای کوتاه کننده لینک در دنیا است که کار کوتاه کردن لینک را به سادگی برای کاربر انجام میدهد. در اینجا معمولاً لینکها نسبتاً بلند هستند و برای زیباتر شدن پست، بهتر است که از لینک کوتاه استفاده کرد.

بجای اینکار، میتوان از سایت های کوتاه کننده لینک استفاده کرد. مثلاً برخی از شبکههای اجتماعی، محدودیتهایی را از لحاظ تعداد کاراکتر، برای ارسال پست اعمال کردهاند که با انجام اینکار، میتوان هم پست را زیباتر کرد و هم کاراکترهای بیشتری را قرار داد. به این صورت شما میتوانید پس از ثبت نام رایگان در سایت و ساختن لینک منحصر به فرد خود، آن را در شبکههای اجتماعی، انجمنها و یا وبسایتهای مختلف منتشر کنید تا به ازای هر کلیکی که روی آن انجام میشود، درآمدی به شما تعلق بگیرد. اغلب نام دامنه تغییر مسیر یافته کوتاهتر از نام اصلی است. سایر کاربردهای کوتاه سازی URL برای “زیباسازی” لینک، پیگیری کلیک ها یا پنهان کردن آدرس اصلی است. از آن جا که در بخش نظرات امکان انتقال مستقیم به سایت وجود ندارد، کاربران باید آدرس را دوباره تایپ کنند. برای استفاده از سرویس ها اولویت به ترتیب و بر اساس معرفی است که در بالا انجام شده است. در ادامه چند وب سایت به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر کوتاه سازی لینک های شما، آمار کلیک و دیگر آمارهای مفید به شما ارائه میدهند تا بتوانید لینک های خود و در نتیجه کسب و کارهای خود را مدیریت کنید.

این سرویس قابلیت ایجاد کد QR را داشته، در نتیجه کاربران بهراحتی قادر خواهند بود تنها با اسکن کد QR وارد لینک موردنظر شما شوند. لینک هایی که قبلاً ایجاد شده هنوز به مقصد قبلی خود هدایت میشوند. در ادامه دربارهی سرویس هایی توضیح خواهیم داد که به شما در شخصی سازی و برندسازی و استفاده از کلمات کلیدی در ایجاد لینک های کوتاه کمک میکنند. لازم است بدانید که فقط میتوانید از کلمات کلیدی استفاده کنید که افراد دیگر آنها را استفاده نکرده اند. کسب درآمد از اینترنت، موضوعی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. این سایت این امکان را به کاربر میدهد که چند کاراکتر آخر آدرس URL را شخصیسازی کرده و از نام برند خود در آن استفاده کند. ثبت نام لازم نیست و میتوانید از طریق لینک های موجود، آمار کلیک ها را پیگیری کنید. برخی از سرویسهای کوتاه کننده لینک که در پایین معرفی میکنیم، امکان درآمدزایی دارند و شما میتوانید با ثبت نام در آنها و کوتاه کردن لینک، کسب درآمد کنید.

این سرویس Short URL از افزونه کوتاه کننده لینک در وردپرس، ربات کوتاه کننده لینک تلگرام و مدیریت حرفهای لینک پشتیبانی کرده و از کنترل پنل بسیار قدرتمندی برخوردار است. در این وبسایت میتوان دامنه خود را به زایا متصل کرد و لینکهای کوتاه را روی سایت خود به صورت شخصیسازی شده داشت. در اینجا میتوان از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده کرد. کوتاه کننده لینک دلخواه عنوانی است که میتوان برای این مورد به کار برد. مثلاً یکی از مواردی که بهتر است از لینک کوتاه استفاده کنید، زمانی است که URL سایت فارسی است. اگر از کاربران شبکه های اجتماعی مانند توئیتر هستید، کوتاه کردن لینک امری حیاتی است. از دیگر مزیت های کوتاه کننده لینک زایا می توان به بررسی آمار و جزئیات و عملکرد لینک ها، مناسب برای کمپین های مناسبی با تاریخ انقضاء، داشتن حریم خصوصی، شخصی سازی لینک ها و… که سایت های وردپرسی می توانند برای کوتاه کردن لینک های خود در صفحه از این افزونه استفاده کنند. به عقیده برخی از آنها سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی را نمی توان مورد اعتماد دانست و شاید در برخی موارد دسترسی به آنها وجود نداشته باشد که البته ما هم با آنها تقریبا هم عقیده هستیم.

اطلاعات بیشتر را از اینجا بخوانید.

[ بازدید : 14726 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 26 آبان 1400 ] [ 15:04 ] [ خلاصه نویس ]

آشنایی با نکات امنیتی مرتبط با استفاده از درگاه پرداخت مجازی


برای استفاده صحیح از درگاه­های پرداخت اینترنتی لازم است کاربران در گام نخست با نکات امنیتی مرتبط با آن به طور کامل آشنا شوند تا از افتادن در دام کلاهبرداری­های اینترنتی و فیشینگ مصون بوده و با امنیت کامل تراکنش­های مورد نیاز خود را انجام دهند.

خبرنگاری ایبنا طی گزارشی اعلام نموده است که، توسعه و گسترش روز افزون تجارت­های الکترونیک و کسب و کارهای تازه تاسیس فعال در فضای مجازی و عرضه خدمات در مجرای معاملات، ضرورت انجام خریدهای اینترنتی و استفاده از درگاه­های پرداخت را فزونی بخشیده است. به همین علت کلاهبرداران سایبری حدود 10 سال است که توجه ویژه­ای به درگاه­های پرداخت اینترنتی مبذول داشته­اند و با استفاده از شیوه­های فیشینگ و ساخت درگاه­های پرداخت جعلی، اقدام به سرقت اطلاعات محرمانه کارت بانکی کاربران نموده­ و امنیت تراکنش­های اینترنتی را دچار مخاطره نموده­اند.

از طرفی بذل دقت و توجه نمودن به نکات امنیتی درگاه پرداخت اینترنتی مانع از افتادان در دام کلاهبرداران و فیشینگ خواهد شد و بستری مطمئن و ایمن را برای انجام تراکنش­های بانکی کاربران فراهم خواهد نمود.

به کارگیری درگاه پرداخت اینترنتی با لحاظ نمودن اصول امنیتی

اولین و حیاتی­ترین نکته­ای که کاربران در بدو ورود به یک درگاه پرداخت اینترنتی باید مد نظر قرار دهند، توجه و دقت به آدرس بار صفحه پیش رو و بررسی آدرس درج شده در قسمت نوار URL است. در نوار مرورگر اینترنتی باید کلمه https در ابتدای آدرس درج شده باشد و قسمت پایانی آدرس حتما باید عبارت shaparak.ir ( شاپرک دات آی آر) رویت شود. لازم است روی حروف عبارات فوق الذکر کاملا دقت شود و از عدم وجود مغایرت اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال عبارات «shaaparak.ir» و «shaparakk.ir» اشتباه املایی دارند که در صورت سهل انگاری در بررسی اولیه، امکان بروز خطا وجود خواهد داشت و کاربر در دام یک درگاه پرداخت غیرمجاز خواهد افتاد. این صفحات و درگاه­ها، صرفا جهت سرقت اطلاعات کارت بانکی و یا پول کاربران توسط فیشرها ساخته می­شوند و لازم است کاربران با صرف دقت در نکات امنیتی درگاه پرداخت، از مواجه شدن با آنها پیشگیری نمایند. درگاه­های پرداخت مجاز صرفا دارای آدرس­هایی به شکل https://xxx.shaparak.ir هستند و تنها بخشی که در درگاه­های مختلف متغیر است xxx درج شده در این عبارت است و سایر بخش­ها کاملا ثابت و بدون تغییر هستند. در آدرس درگاه­های اینترنتی معتبر به جای xxx نام یکی از شرکت­هایی که برای انجام تراکنش­های اینترنتی مجاز هستند، درج می­گردد.

کاربران باید به نکات امنیتی درگاه پرداخت به دقت توجه نمایند تا مانع از بروز سرقت­های اینترنتی شوند.

آشنایی با نکات ضروری برای پیشگیری از فیشینگ

عدم درج اطلاعات کارت بانکی در شبکه­های اجتماعی، پیام­رسان­ها، ربات­ها، سامانه­های پیامکی و اپلیکیشن­های نامعتبر، ساده­ترین شیوه و مهم­ترین راه برای پیشگیری از فیشینگ و کلاهبرداری در درگاه­های پرداخت اینترنتی است. برای شناسایی درگاه­های پرداخت نامعتبر باید از رفرش کردن صفحه استفاده شود. چنانچه بعد از انجام این کار، وضعیت کیبورد صفحه موجود و یا کد امنیتی درج شده در محل مخصوص تغییر ننماید، نشان دهنده غیر مجاز بودن درگاه بوده و باید از انجام تراکنش در آن صفحه خودداری شود.

مرورگرهای اینترنتی برای آدرس­های درگاه پرداخت­های دارای مجوز بانک مرکزی، تصویر زیر را نمایش می­دهند:

چنانچه در زمان بارگذاری صفحه تصویر قفل نمایش داده نشود و یا قفل به رنگ قرمز نشان داده شود و یا با خط قرمز مشخص شود، درگاه پرداخت غیرمجاز بوده و باید از به کارگیری از آن اجتناب شود. دریافت پیغام خطا که مضمون آن در رابطه با خطای امنیتی باشد و یا خطاهای SSL نیز، علامت نامعتبر بودن درگاه پرداخت اینترنتی هستند.


[ بازدید : 7842 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 25 آبان 1400 ] [ 11:34 ] [ خلاصه نویس ]

شیر آب سرد و گرم را به درستی به لوله مخصوص خود وصل کنید



اما با ادغام آن در کنار سرامیک یا کاشی های تیره رنگ مثل طوسی پر رنگ، جلوه بهتری خواهد کرد. رنگ شیر توالت ساتین جز رنگ هایی است که میتوان آن در کنار رنگ های بسیار به کار برد. شیر توالت بیده توکار شودر رومر یکی از شیرآلات این شرکت می باشد که با استفاده از امکانات روز توانسته نظر متقاضیان بسیاری را به خود جلب کند. شرکت شیبه شیرآلات خود را با بهترین مواد اولیه و مرغوب تولید و در بازار شیرآلات کشور عرضه می کند. در همین حال محصولات بیکیفیت و کپیبرداری بسیار ضعیف از محصولات خارجی توسط برخی سودجویان داخلی، مشکل اصلی تولیدکنندگان شیرآلات صنعتی کشور است. برای اطلاع از نحوهی سفارش و خرید محصولات نظافتی صنعتی میتوانید به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.مایع ریز چشمی و هوشمند از تجهیزات مدرن و خاص امروزی است که اغلب در فضاهای اداری و پررفتوآمد برای آسایش و رفاه حال مشتریان گذاشته میشود. قیمت شیر ظرفشویی به شکل اهرمی ساده نسبت به دیگر مدل ها بسیار کم است و می توان گفت از ارزانترین مدل شیر ظرفشویی هاست که با بودجه ای نزدیک به 200 تومان به بالا می توان شیر مناسبی خرید. تمامی محصولات این کارخانه با استفاده از امکانات روز دنیا و بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می شود و بر این اساس قابلیت رقابت با سایر کشور ها را نیز دارد.

کلیه کارتریجهای، از کشور اسپانیا و شلنگهای مورد استفاده از کشور آلمان تهیه میشوند. آبکاری قطعات از دیگر مواردی است که تبحر و تخصص در آن حرف اول را میزند.سطح براق شیر آلات کلار تحت فرآیند پوشش دهی مخصوص به خود توسط پرسنل متخصص در سایت آبکاری شرکت کلار انجام می پذیرد.شیر آلات کروم رنگ ، تحت آبکاری بسیار با کیفیت و قوی (پوشش آبکاری آن ۳۵ تا ۴۰ میکرون می باشد) نسبت به شیر آلات مشابه خارجی قرار میگیرند.شیر آلات سفید رنگ با روش الکترو استاتیک به جهت نوع خاص پوشش و دقت بیشتری که لازم دارند بعد از پاشش مواد در محیط مخصوص به خودشان در کوره پخت قرار میگیرند تا با گذر کردن از مسیر تولید و قرار گرفتن در دستان مشتری لبخند رضایت را برای آنان به ارمغان بیاورند.آن دسته از شیرآلات کلار که در رنگهای طلایی،طلایی مات،کروم مات تولید میشوند علاوه بر آبکاری،تحت روش PVD پوشش رنگی خود را کامل میکنند.روش مورد نظر یا (Physical Vapor Deposition)از جمله روشهای پوشش دهی به شیر آلات می باشد که مقاوت بیشتری را در برابر سایش ایجاد ،و پوشش سخت تری را به وجود می آورند.

دقت کنید که شیر آب سرد و گرم را به درستی به لوله مخصوص خود وصل کنید. قیمت پایین در کنار قطعات با کیفیت و آبکاری فوق العاده شرایط این محصول را به یک کالای کاربردی در پروژه های ساختمانی مبدل کرده است. از مزایای دیگر شیر آفتابه بیده توکار رومر شودر در کنار زیبایی می توان به طراحی خاص آن اشاره کرد که در کنار اشغال فضای کم از محیط ، این امکان را به شما می دهد تا استفاده راحت تری از آن داشته باشید و علاوه بر آن رسوب پذیری سطح آن را نیز بطور قابل توجهی کاهش می دهد. شير شما حالا آماده استفاده است. شیر مدل آرکو قهرمان با رنگ کروم در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شیر توالت قهرمان مدل آرکو علاوه بر طراحی زیبایی که دارد باعث نما دادن به محیط شما می شود.این شیر با آبکاری کروم رنگ در دسته شیرآلات اهرمی قرار گرفته میگیرد. از آنجایی که این لوله برخلاف شیر ظرفشویی، فاصله کمی با سینک دارد باید دقت کنید که این فاصله آنقدر کم نباشد که دستان شما با سینک تماس پیدا کند. این مخلوط مانند اسید عمل می کند و باعث باز شدن و تمیز شدن لوله های توالت می شود.

قیمت شیر توالت نیز مانند سایر شیرآلات متفاوت است. یکی از اولین فاکتورهایی که در هنگام خرید شیرآلات بهداشتی اهمیت دارد، قیمت شیرآلات است. امکان تنظیم دما و درجه حرارت آب در شیر حمام اهمیت ویژه ای دارد و لازم است قبل از اقدام به خرید شیرآلات ساختمانی باید به آن توجه داشت. امکان خرید پستی دستگاه صابون ریز اتوماتیک با قیمت مناسب. از طرفی چون جا مایع چشمی معمولاً در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد ، باید ضد زنگ بوده و بدنه دستگاه مقاوم باشد. بدون جریان برق دستگاه کارایی لازم را نداشته و باید جهت اطمینان چند عدد باتری مخصوص دستگاه برای استفاده از آن به هنگام قطع جریان برق خریداری کرده و نگهداری کرد. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آنها را میپذیرم. سری شیر ظرفشویی را باید به سری شیر بالا اتصال دهید. گروه تولیدی البرز روز فعالیت خود را در سال 1388 با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی ، طبق استانداردهای بین المللی آغاز نمود و هم اکنون توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و تلاش های روز افزون ، بازار داخلی را از آن خود سازد و توجه بسیاری را به سوی خود جلب نماید .

ادامه مطلب:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/



[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 1 خرداد 1400 ] [ 12:14 ] [ خلاصه نویس ]

سردارآزمون رقیب طارمی برای پیوستن به چلسی شد


اگر این خبر رسانه روس صحت داشته باشد، حالا طارمی و آزمون، هر دو در مدار رصد باشگاه انگلیسی فینالیست اروپا هستند.

طارمی با ضربه قیچی برگردان بی نظیر خود در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری که وارد دروازه چلسی کرد، توسط مدیران این باشگاه لندنی زیر ذره بین قرار گرفت. حالا دیگر مهاجم تیم ملی ایران هم یکی از گزینه های توخل لقب گرفته است.

به نقل از سایت Bobsoccer روسیه، باشگاه چلسی انگلیس سردار آزمون، مهاجم 26 ساله و ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ را زیر نظر دارد و بازی‌هایش در لیگ برتر روسیه را دنبال می‌کند. آزمون در بازی اخیر زنیت برابر اوفا یک ضربه پنالتی را از دست داد.

بر اساس این گزارش، چند تیم آلمانی، رم و آتالانتای ایتالیا نیز به دنبال خرید سردار آزمون هستند. مهاجم زنیت در 24 بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه 19 گل زد و بهترین گلزن این رقابت‌هاست.


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:45 ] [ خلاصه نویس ]

پمپ های کارواش از اجزای مختلف تشکیل شده است


با چرخاندن قسمت بالایی تایمر دیجیتال آبیاری میتوانید مدت زمان آبیاری را تعیین کنید تا خود تایمر عملیات آبرسانی به صورت خودکار پس از تنظیم دستی شما را به پایان برساند. دستگاه های کارواش صنعتی تک فاز از سیستم قطع کن خودکار برخوردار هستند، به این معنا که با رها کردن زبانه تفنگی واتر جت که خروجی آب قطع می شود، عملکرد پمپ نیز متوقف خواهد شد و اجازه نمی دهد پمپ بدون آب کار کند. سیستم بای پس به سیستمی اطلاق می شود که در هنگام رها کردن ماشه تفنگی توسط کاربر، آب باقی مانده در دستگاه کارواش صنعتی بلافاصله تخلیه شده که مانع از بازگشت آب به سمت پمپ شده و در نتیجه از خرابی پمپ که مهم ترین بخش دستگاه می باشد، جلوگیری به عمل می آید. پمپهای کارواش با توجه به داشتن سیستم داخلی و افزایش فشار آب، میتوانند به راحتی لکهها و آلودگیهای مختلف را پاک کنند.

پمپهای کارواش از اجزای مختلف تشکیل شده است که افراد با شناخت یک فروشگاه معتبر میتوانند لوازم یدکی پمپ کارواش را در صورت خرابی به راحتی تهیه کنند. گاها پیش آمده است که علت کم شدن فشار پمپ کارواش ، نصب نادرست آن بوده است. تنها نکته مهم حین نصب، سوار شدن سیال روی پمپ است. زیرا شرایطی غیر از این شرایط، اصلی ترین علت کم شدن فشار پمپ کارواش محسوب می شود. بنیانگذار این شرکت شخصی به نام اوگو برتولینی است. به همین دلیل است که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع کارواش صنعتی با توان مقاومتی بالا و پاشش پرفشار آب، قادر است انواع کثیفی ها و آلاینده های عمیق سطوح هموار و ناهموار و تجهیزات مختلف را حذف نموده و پاکیزگی را برای اماکن مختلف به ارمغان آورد. در این فروشگاه فروش انواع پمپ کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز ایتالیایی و آلمانی در مدلهای مختلف و با قیمت مناسب انجام میشود. با توجه به این که انواع پمپهای کارواش در بازار وجود دارد اگر بخواهید یک خرید موفق داشته باشید باید شناخت خود را نسبت به پمپهای کارواش موجود در بازار افزایش دهید.

برای کیفیت و کارایی بیشتر در کارواش های صنعتی از الکتروموتور های کلاچ دار استفاده می کنند که در طول عمر دستگاه هم تاثیر بسزایی دارد. شناخت یک فروشگاه معتبر که دارای تیم تخصصی باشد به خریداران این امکان را میدهد که ضمن صرفه جویی در هزینههای خود بتوانند انتخاب رضایت بخشی داشته باشند. در واقع جریان DC دریچه به نحوی که بتواند در مسیرهای متفاوت آب را عبور دهد قابلیتی است که این تایمر آبیاری قطری به شما خواهد داد. قطر خروجی این شیر تایمر ۱۶ میلی متر است ولی میتوان برای مصارف مختلف با استفاده از سر شیرهای مختلف این قطر خروجی را تغییر داد؛ تا آبرسانی به میزان دلخواه شما از لولههای انتقال بیرون بیاید. محل ورود و خروج آب : ورودی و خروجی آب چک شود اگر نشتی دارد یا آب چکه می­کنند آنها را رفع کنید و از باز بودن شیر آب ورودی اطمینان حاصل کنید. باید حتما چک کنید و فشار بهینه را تنظیم کنید. همچنین تمیزی این فیلتر باید به صورت دوره ای چک و کنترل شود. از پمپ های با فشار 110 بار و دبی 11 لیتر و همچنین 200 بار با دبی 15 لیتر استفاده می شود. ویژگی، و به بیان بهتر برتری، این دستگاه نسبت به کلیک برخورداری از قابلیت استفاده از تکنولوژی بلوتوث در برقراری ارتباط بین کاربر و دستگاه می باشد.

مه پاش برای از بین بردن گرد و غبار و ذرات سمی معلق در هوا در کارخانجات و فضاهای باز. توجه به نیاز نظافتی اصلی ترین عامل در خرید لوازم جانبی واترجت خانگی می باشد. یک الکتروپمپ خانگی اصیل چینی از لحاظ کیفیت تفاوت آنچنانی با پمپ های آلمانی و ایتالیایی ندارد و قیمت پایین تری دارد. دستگاه شوینده فشار قوی الکتریکی سطح صدای پایین تری داشته و آلودگی خاصی ایجاد نمی کند. همچنین برای از بین بردن آلودگی های روغنی از سطح وسایلی چون پمپ های هیدرولیکی غول پیکر، می توان از شوینده های آب گرم استفاده نمود تا عملکرد تجهیزات بطور چشم گیری بهبود یابد. در کارواش صنعتی بین 130 تا 400 BAR فشار مقدار پمپاژ آب است و در کارواشهای خانگی مقدار فشار از 70 تا 130 است. کارایی و ولتاژ BAR کارواش صنعتی و خانگی باهم فرق دارد. اما نکته قابل توجه در این پمپ، نحوه نصب پمپ کارواش می باشد. از 1 دقیقه تا 23 ساعت و 59 ثانیه قابل برنامه ریزی برای آبرسانی است. این مه پاش قدرتمند با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی eig به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP قابل خرید می باشد. میزان فشار آب خروجی: هر نازل کارواش دارای یک عدد استاندارد فشار است، که طراحی و ساخت نازل بر اساس آن صورت گرفته است.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:44 ] [ خلاصه نویس ]

توضیح بایدن درباره اخراج دیپلمات‌های روس


«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا عصر روز پنجشنبه به وقت واشنگتن در یک نشست خبری بار دیگر روسیه را به دخالت در انتخابات ایالات متحده و حمله هکری به این کشور متهم کرد و گفت: اگر روسیه به حملات خود علیه دموکراسی ما ادامه دهد، ما آماده تشدید تحرکات خود (علیه روسیه) هستیم.

وی با اشاره به اقدام تازه آمریکا در اخراج ۱۰ دیپلمات روس از خاک کشورش و تحریم ۴۶ شخص حقیقی، نهاد و شرکت روسی اعلام کرد که اگر روسیه به حملات خود علیه دموکراسی ما ادامه دهد، واشنگتن اقدامات خود علیه این کشور را تشدید خواهد کرد.

بایدن تصریح کرد: به پوتین پیشنهاد دادم تابستان امسال در اروپا با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کنیم. نشست آینده با پوتین روابط ما با روسیه را در چارچوب‌های راهبردی قرار خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: من به پوتین گفتم که در حمایت از متحدان خود در جهان پایبندیم، لذا پایان تحرکات روسیه در اوکراین را خواستار شدیم و از حاکمیت اوکراین دفاع می‌کنیم.

وی اظهار داشت که منفعت واشنگتن در همکاری با روسیه است، اما اگر مسکو بخواهد علیه ما اقدام کند، به آن پاسخ خواهیم داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نام ۱۶ نهاد و ۱۶ شخص حقیقی روسی از امروز به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری به شمار می‌رود، اضافه شده است.

علاوه بر این، ۳ نهاد و ۵ شخص حقیقی روسی به بهانه نقش داشتن در اشغال شبه‌جزیره کریمه (به زعم آمریکا) و نام ۶ شرکت روسی نیز به بهانه «فعالیت‌های سایبری شرورانه» هدف تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفته‌اند.

دولت آمریکا امروز علاوه بر وضع تحریم‌های جدید علیه این اشخاص، نهادها و شرکت‌های روسی، حکم اخراج ۱۰ دیپلمات روس از خاک آمریکا را نیز صادر کرد.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 12:16 ] [ خلاصه نویس ]