بهترین و ارزان ترین نرم افزار حسابداری کاربردی برای صنف های مختلف


بهترین و ارزان ترین نرم افزار حسابداری کاربردی برای صنف نقاشان خودرو چیست ؟ مسئولیت فروشنده در قبال مشکلات نرم افزاری که گاهی باعث از بین رفتن اطلاعات میگردد چیست؟ Bashiri manesh, and Shahrokhi, 2012) در پژوهش خود با عنوان ارزیابی درک دانشجویان حسابداری از تجربه یادگیری دروس دانشگاهی به این نتیجه رسیدند که دانشجویان رشته حسابداری دارای سطح مناسبی در رابطه با مبانی حسابداری برخوردارند ولی سطح یادگیری آنها در رابطه با سایر مباحث مربوط به حرفه یا مسائل روز حرفه مناسب نیست (Mojtahedzadeh, and Alawi Tabari, 2010) به بررسی دانش و مهارتهای موردنیاز برای دانشآموختگان مقطع کارشناسی حسابداری دیدگاه استادان دانشگاه، شاغلان در حرفه و دانشجویان حسابداری (بررسی موردی استان آذربایجان غربی) پرداختهاند. در این پژوهش مصاحبههای دقیقی با 15 نفر از زنان حسابداری که تصمیم گرفتهاند شغلشان را عوض کنند و یا کلاً از حرفۀ حسابداری خارج شوند و نیز 15 نفر دیگر که پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در حرفۀ حسابداری شغل خود را تغییر دادهاند و یا کلاً از حرفۀ حسابداری خارج شدهاند، انجام و عوامل مؤثر بر تصمیم یا اقدام آنان بررسی و گزارش شد. ۱۸- سرفصل ها در نرم افزار چند سطحی می باشند؟ در این قسمت نیز شیوه معرفی صندوق به نرم افزار هلو را برای مدیریت کالاها و خدمات فروش رفته یاد میگیرید.

به عنوان مثال پشتیبانی در این زمان ۲۴ ساعته میباشد یا به دلیل نداشتن نیروهای کافی پشتیبانی و خدمات معمولی هم ارائه داده نمیشود؟ ما علاوه بر آموزش سرفصل های استاندارد ، کلاس را به صورت پروژه محور جلو میبریم و تلاش ما از این نحوه آموزش کسب آمادگی لازم برای ورورد به بازار کار میباشد. آیا فروشنده در زمانهای خاصی مانند چهار ماه اول سال که اوج فعالیت حسابداران و زمان ارسال اظهارنامه مالیاتی میباشد خدمات اضافه و خاصی در نظر میگیرد. در طراحی نرم افزار در نظر گرفته شده است و آیا نرم افزار ایراد خاصی ندارد؟ هر چه تعداد راه های ارتباطی بیشتری با شرکت وجود داشته باشد بهتر است. آیا محدودیتی از نظر تعداد سرفصلها وجود دارد؟ تعداد زیاد نماینده در سطح کشور و به ویژه شهر محل استقرار نرم افزار مزیت مهمی است که در این خصوص حتماً باید بررسی لازم را انجام دهید. در صورتی که نصب توسط فروشنده انجام نمیشود آیا جهت نصب و راه اندازی نرم افزار، راهنمایی لازم به خریدار ارائه میشود یا نه و آیا این راهنمایی مشمول هزینه است یا نه؟ شرکتهای پیمانکاری، شرکتهایی هستند که به طور همزمان چندین پروژه را به عهده گرفته و با افراد مختلف قرارداد میبندند به همین دلیل نیاز است به ازای هر پروژه و قرارداد گزارش حسابداری جداگانه تهیه شود.

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/

آیا امکان برگشت اطلاعاتی که به هر دلیل حذف می شوند وجود دارد یا نه؟ در صورتی که شرکت فروشنده نماینده های زیادی در کشور یا شهر شما نداشته باشد احتمال اینکه در زمان نیاز به پشتیبانی یا خدمات با مشکل مواجه شوید وجود دارد. ۱۲- آیا فروشنده در شهر یا نزدیک محل فعالیت شما نماینده ای دارد؟ ۱۹- آیا سرفصل های حسابداری یا همان کدینگ حسابداری به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد یا نه؟ سرفصل حسابها در نرم افزار مورد نظر چند سطحی میباشد:۳، ۴، ۵، ۶ و … 4-نرم افزار quick books : رسیدها ، مالیات و هزینه ها توسط نرم افزار quick books ثبت و بررسی میشود و نظم خوبی به واحد حسابداری می دهد . صالحی و رستمی (2010) به این نتیجه رسیدهاند که شرکتهای ایرانی نمیتوانند با دادههای در دسترس خود تصمیمات خوبی بگیرند. 1993)، انتظار دارد سودهای فصلی حسابداری در شرکتها، توانایی کاهش خطاهای فعلی را در پیشبینی تولید ناخالص داخلی داشته باشد و دقت پیشبینی را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

آیا تفاوتی در خدمات ارائه شده در زمان پشتیبانی رایگان و قرارداد تمدید شده وجود دارد؟ نرم افزار حسابداری می تواند برای گزارشات از قالبهای از پیش آماده شده استفاده و در صورت نیاز گزارشی را بصورت خاص برای خود طراحی کند. در نرم افزار وجود دارد؟ موافق بودن: یکی از مهمترین صفات زیرمجموعه موافق بودن برای موفقیت در تدریس حسابداری، صفت اعتماد است. یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران برای کسب و کارهای کوچک. در این نسخه امکانتی مثل عملیات انبار، گردش چک، سفارش لیستی، عملیات چند انباره، ثبت چک امانی، مشخص کردن سطح دسترسی برای کاربران، تبدیل سندهای دائم به موقت و برعکس، استفاده از بارکدخوان، تسویه فاکتور به فاکتورر، مغایرتگیری از بانک و … آیا امکان افزودن سطح حساب جدید به نرم افزار وجود دارد و آیا این کار به صورت رایگان انجام میشود یا خیر؟ در هر سطح چه امکاناتی در نظر گرفته شده است؟ رابط کاربری زیبا و پیشرفته قیاس آن را از رقبای سنتی خود متمایز کرده و باعث میشود تا در ساعات طولانیمدت حسابدار خستگی کمتری را حس کند.


[ بازدید : 10550 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 29 بهمن 1400 ] [ 17:25 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر