برنامه مه پاش مرغ



طیور یکی از مکان های حساس به دما است که همیشه نگرانی زیادی در مورد کنترل دما و ایجاد تعادل محیطی وجود دارد. این نوع محیط از یک طرف نیاز به ورود مستقیم هوا و تهویه کافی دارد و از طرف دیگر تعادل دما شرط حفظ عمر طیور محسوب می شود. به همین دلیل بهترین گزینه برای این کار مه پاش پرنده است که از ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی بهره می برد. در این مقاله به معرفی مه پاش و قابلیت های آن از جمله زمان تنظیم رطوبت مرغداری می پردازیم.

در نبولایزر چیست؟

مه پاش یکی از وسایل خنک سازی محیط با استفاده از آب است. بیایید با این واقعیت شروع کنیم که شاید این دستگاه از نظر عملکرد مشابه کولرها باشد. اما مه پاش خود مجموعه ای مجزا و کاملا منحصر به فرد است که با پاشیدن شبنم و قطرات ریز آب برای خنک سازی محیط استفاده می شود.

مه پاش انواع مختلفی دارد که برای محیط هایی مانند مرغ، باغ ها، پارک ها و همچنین دامداری ها و مرغداری ها استفاده می شود. مه پاش طیور را باید یکی از وسایل و ابزار مهم در این محیط دانست که وظیفه تنظیم رطوبت مرغ را بر عهده دارد.

دلایل استفاده از مه پاش در مرغداری

از آنجایی که جوجه ها نسبت به افزایش دما حساس هستند، مه پاش مرغ در خانه مرغ را باید مهمترین ابزار برای حفظ سلامت، قدرت و بقای جوجه ها دانست. زیرا عدم تعادل دما در محیط می تواند مشکلات مختلفی از جمله آلودگی، بیماری ها، استرس و اضطراب را در پرندگان ایجاد کند.
https://it-planet.ir/58700علاوه بر این مه پاش به دلیل کارایی منحصر به فرد و عالی خود می تواند در کاهش میزان گرد و غبار محیط، از بین بردن بوی نامطبوع خانه پرنده، کاهش دمای بدن پرندگان و ارائه ده ها مزیت دیگر مفید باشد. کارکرد. به همین دلیل، سال هاست که وزارت بهداشت و سایر سازمان های مرتبط نه تنها بر استفاده از نبولایزر تاکید می کنند، بلکه حتی الزامات قانونی در این زمینه را نیز در نظر می گیرند.

کاربردها و امکانات مهم مه در پرورش طیور

مه پاش های طیور به روش های مختلفی طراحی و تولید می شوند. بسیاری از این دستگاه ها شباهت های زیادی در ظاهر، عملکرد و ویژگی های محیطی دارند. با این حال، برخی از آنها دارای توانایی های خاص و منحصر به فرد هستند. در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

تایمر و تنظیم زمان

در بسیاری از مرغداری ها در ساعات خاصی از روز دمای محیط بسیار بالاست و این عامل می تواند خطر بروز مشکلات گزارش شده را افزایش دهد. به همین دلیل برخی از بهترین مدل های این مه مجهز به ساعتی هستند که به طور خودکار در ساعات خاصی از روز مثلا ساعت 12 ظهر شروع به کار می کند.

این ویژگی میستر پرنده به شما کمک می کند تا بدون هیچ گونه فعالیت شخصی و تنظیمات دستی به طور خودکار شروع به مه پاش کنید تا دمای اتاق متعادل شود و استرس و درگیری بین پرندگان ایجاد نشود.

نرخ های مختلف برای بازی

در برخی از محیط ها مانند مغازه قارچ فروشی، لازم است مه آب را به قطرات ریز تبدیل کنیم که شبیه بخار سرد است. پخش مستقیم آب حتی یک قطره کوچک می تواند به کیفیت نهایی قارچ آسیب برساند و تلفات زیادی را به همراه داشته باشد.

به همین دلیل، مه‌پاش‌های پیشرفته دارای نازل‌های منحصربه‌فرد و متفاوتی هستند که می‌توانند قطرات آب را به قطرات بسیار کوچک‌تر تغییر دهند تا طبیعتی مشابه هوای سرد به خود بگیرند. از این ویژگی در مناطقی استفاده می شود که پخش شدن آب به صورت قطرات کوچک باعث آسیب می شود.

توزیع دما و مه بسته به دمای محیط.

تصور کنید با شرایطی مواجه شده اید که رویه و برنامه خاصی برای افزایش و کاهش دما وجود ندارد و شمارنده خودکار فعالیت قادر به پاسخگویی مناسب به نیازهای شما نیست. در چنین شرایطی مه پاش طیور می تواند با استفاده از دماسنج لحظه فعالیت خود را تنظیم کند.

در این حالت زمانی که دما از حد مجاز فراتر رفت، دماسنج مه متوجه آن شده و برای جلوگیری از خطرات و مشکلات احتمالی به طور خودکار فعالیت را آغاز می کند.

اخرین حرف

مه پاش را باید به عنوان یک ابزار مهم و کاربردی به ویژه در مرغداری ها مورد توجه قرار داد. این وسیله مفید و کاربردی می تواند به تنظیم رطوبت مرغداری و کاهش مشکلات ناشی از افزایش دما کمک کند. علاوه بر موارد ذکر شده، باید به گروه مذاکره کننده آب نیرو اشاره کرد که تامین کننده انواع ابزارآلات صنعتی بخش آب است.

از جمله محصولات اصلی ارائه شده در فروشگاه آب نیرو می توان به انواع سمپاش های مرغی اشاره کرد. آنها با توجه به نیازها و معیارهای خاص شما در دسترس هستند. علاوه بر این، انواع اتصالات برای این اتومایزرها در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر لطفا از وب سایت مجموعه به آدرس abniro.com دیدن فرمایید.


[ بازدید : 2429 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 16 اسفند 1402 ] [ 11:49 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر