کسب و کارها و پیامرسان بومی ایتا


بالا رفتن دسترسی مردم به تلفن های هوشمند سبب شده که استفاده از سوشیال مدیا در همه کشورهای جهان از جمله کشور ما زیاد شود.

ایتا یک پیام رسان ایرانی است که از اواسط دهه 90 شمسی آغاز به فعالیت کرد و از عهده جذب میلیون ها نفر برآمده است. ایتا پیامرسانی همانند تلگرام است و به کاربرانش توان فرستادن متن، صوت، کلیپ های ویدئویی، باز ارسال انواع فایل ها و ایجاد گروه و کانال را داده است. در این مقاله قصد داریم شما را با پیام رسان ایتا، تبلیغات و افزایش بازدید در ایتا و همچنین بالا بردن آمار اعضای کانال آشنا کنیم.

هر آنچه لازم است درباره کانال ایتا بدانید

یکی از خصوصیات این پیام‌رسان ظرفیت ثبت کانال توسط اعصا است.

یکی از محسنات خوب ایتا این است که به افراد جایگاهی اختصاص داده می شود که کانال نامیده می شود و این ویژگی برای شما فراهم گردیده تا محتوای خود را در آن قرار دهید. شما این امکان را دارید که هر تعداد محتوا در این کانال ارسال کنید. آدرسی منحصر بفرد به شما داده می شود تا آن را در اختیار دیگران قرار دهید تا از کانال شما بازدید کنند.

ایجاد کانال در ایتا مجانی است و شما این امکان را دارید یک یا چند کانال بسازید و در مورد موضوع فعالیت کانال هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای اعضا این ویژگی فراهم شده که کانالی در پلتفرم ایتا بر اساس علم، تخصص و مهارت خود ثبت کنید.

دراین کانال می توانید نظرات روزانه تان را پست کنید. در این کانال شما قادر خواهید بود به اطلاع رسانی در زمینه های مختلف مثلا لوازم آرایشی بپردازید. همچنین اگر اراده بر ایجاد کانال آموزشی گرفتید، آموزش هایی مثلا در مورد گلکاری تهیه کرده و در کانال پست کنید. یا با ساختن کانالی در زمینه مشاوره، به افراد دیگر مشاوره بدهید.

همچنین مشاغل خانگی قادرند با ثبت کانال فروشگاهی، محصولات و خدمات خود را در ایتا بفروشند.

به همین ترتیب این فرصت وجود دارد با ایجاد یک یا چند کانال عمومی در شبکه اجتماعی ایتا چون کانال های ورزشی، پس از افزایش تعداد ممبرهایتان تبلیغات بگیرید و از این راه درآمدی برای خودتان ایجاد کنید.

کانال شما این امکان را دارد به دو شیوه عمومی و یا خصوصی در دسترس باشد که کانال عمومی را همه قادر به دسترسی هستندد و کانال خصوصی را فقط برای اعضا نمایش داده می شود.

شما قادرید محتواهایتان را در انواع مختلف متن، تصویر، صوت یا ویدیو و سایر انواع فرمت ها در کانال نمایش دهید. همچنین می توانید به جز خودتان یک یا چند مدیر را با خود به کانال معرفی کنید و کانال را به شیوه گروهی مدیریت کنید.

بالا بردن تعداد ممبرهای کانال

چنانچه قصد بالا بردن تعداد اعضای کانال در شبکه اجتماعی ایتا را دارید خرید ممبر ایتا یکی از این روش هاست. علاوه بر این روش های متعددی دیگری وجود دارد که یکی از آنها افزودن تعدادی از شماره های موجود در گوشی موبایل شما می باشد.

علاوه بر این، می توانید اعضا را اجباری به کانال اد کنید. معمولا نرخ ریزش این حالت ممبر زیاد و بازدید آن پائین است به علت اینکه با میل و علاقه خود عضو نشده اند.

به این دلیل که توسعه کانال نیازمند به ممبرهای حقیقی می باشد توصیه می شود با کمک تبلیغ آمار ممبرهای خود را بالا ببرید.

تبلیغات در این پیام رسان انواع مختلفی دارد و تبلیغات نوتیفیکیشن ایتا راهی برای افزایش اعضای واقعی کانال ایتا است.

بهتر است بدانید که در این روش نوتیفیکیشنی به مخاطبان ارسال می شود و در صورتی که مخاطبان روی آن کلیک کنند کانال برایشان باز می شود و آنها اگر کانال را بپسندند عضو می شوند به خاطر همین ریزش کم و نرخ بازدید پست ها زیاد است.

چرا باید تولید محتوا برای ایتا را جدی گرفت؟

خوب است آگاه باشید که ایجاد محتوای جالب برای کانال از افزایش اعضا و تبلیغات هم مهم تر است. کاربرانی که جذب کانال شده اند چنانکه متوجه شوند که مطالب جالبی در کانال نمی گذارید بیشتر از کانال خارج می شوند.

به زبان دیگر چنانچه تصمیم دارید عضوها در کانال بمانند محتواهای تاثیرگذار ارسال کنید. با اشتراک گذاری یا ارسال پست برای دیگران، آنها دنبال کننده و عضو کانال شما می شوند.

توجه به این نکته لازم است که یک برنامه زمانبندی برای تولید و مدیریت محتوای کانال خود تنظیم کنید و به طور منظم در کانال پست کنید. تا بر عضوها روشن شود که چه تایمی لازم است به کانال وارد شوند کنند تا مطلبهای محبوبشان را مشاهده کنند.


[ بازدید : 7971 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 بهمن 1402 ] [ 17:18 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر