داروخانه اینترنتی محصولات زناشویی



خلق ارزش در یک داروخانه آنلاین یعنی، دادن امکان مقایسه بین کالاهای گوناگون، پیدا کردن بهترین قیمت فروش و البته ارسال سریع و مناسب به نقاط مختلف کشور. ضمن اینکه باید در نظر داشت که اغلب داروهایی که از راه دهان یا به صورت تزریق مصرف میشوند، به یخچال مناسب احتیاج دارند و اگر این داروخانههای آنلاین به هر دلیلی چنین مهمی را فراموش کنند و در روند حملونقل دارو از داروخانه تا مصرفکننده، دارو در شرایط غیراستانداری قرار بگیرد، چه خطراتی در کمین بیماران است. به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «مثبت سبز»، گسترش رسانههای دیجیتال و امکان تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی باعث به وجود آمدن تعامل میان کاربران اینترنت، شرکتها و سرمایهگذاران مختلفی شده ضمن آنکه قابلیتهای تجارت، خریدوفروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود جدا کرده و دنیای تازهای را به روی فروشندگان گشوده است. بعد از آغاز همهگیری کرونا فناوری فروش داروهای دارای نسخه به صورت آنلاین در بسیاری از کشورها گسترش پیدا کرد و حتی «داروخانه آمازون» به عنوان زیر مجموعهای از مارکتپلیس آمازون، در همین دوران شروع به کار کرد، اما سازمان بهداشت و معاونت غذا و داروی کشور ما حتی برای فروش آنلاین داروهای بدون نسخه (OTC) هم به داروخانههای آنلاین اجازه فعالیت نداده است.


ما با مشتری دریافت کننده این دارو هم صحبت کردیم؛ او گفت چند روز دنبال این دارو بوده و وقتی احساس میکند این دارو در داروخانهها کمیاب شده با این پلتفرم تماس میگیرد و این استارتاپ با سرعت زیاد و خدمترسانی عالی دارو را به دستش میرساند. اما این همه ماجرا نیست چراکه خدمترسانی استارتاپهایی که درموردش حرف میزنیم در حوزه درمان و سلامت است یعنی دقیقاً با جان انسانها سروکار دارد و کوچکترین خطایی میتواند منجر به از بین رفتن یک زندگی شود. تاکید بر اهمیت استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی در شرایط فعلی دارد. حوزه دارو و درمان در شرایط عادی همیشه با حواشی مرتبط با خطای پزشکی و درمانی مواجه است و حالا تصور کنید در وضعیت بحرانی کرونا که دامنگیر تمام کشورهاست دسترسی بدون نظارت و چهارچوب افراد به دارو و تجویز خودسرانه برخی مکملها احتمالاً چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت. علاوه بر استفاده از توضیه ها و پشنهادات روانشناسی و اخلاقی برای برطرف کردن این مشکل استفاده از دارو نیز توسط پزشکان تجویز می شود. این امر سبب می شود تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید و این چیزی است که تمامی مشتریان در قرن بیست و یکم به دنبال آن هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگر تمایل دارید انواع دارو و مکمل را با خرید راحت و بی دردسر خریداری کنید بهتر است با داروخانه آنلاین داروبوم آشنا شوید. در داروخانه انلاین شفا به عنوان بزرگترین داروخانه مجازی ایران برای هر محصول اصلاعاتی از قبیل : معرفی و ارائه محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصه، موارد مصرف، کاربرد، اجزاء تشکیل دهنده، شرکت و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده و همچنین ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی از محصول برای انتخاب صحیح و راحت شما درج شده است. در داروخانه انلاین شفا شما میتوانید مکمل های نایاب و کم یاب و محصولات مختلف دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران از قبیل محصولات بهداشتی و زیبایی برند های ژوت، کامان، مای (MY)، سی گل، سینره، فیس دوکس، درماتیپیک، اریکه، الارو، مانند قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن، کرم مرطوب کننده، کرم ضد چروک، ضد آفتاب، مرطوب کننده، سرم روشن کننده، بی بی کرم، شامپو های ضد شپش، شامپو ضد ریزش مو، شامپو ضد شوره، قرص ضد ریزش مو، قرص کلاژن ساز، اورلین، اگزاسین، ژل فمی کر و همراه تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی خانگی، درمانگاهی و لوازم پزشکی مصرفی و محصولات ارتوپدی برند های Beurer، Pic، و دستگاه های تست قند خون Glucocard، AVAN، ROCH و سایر اقلام نظیر مکمل بدنسازی برند های ژن استار محصولات پروتئین وی، پروتئین ایزوله، پروتئین کازئین، بی سیایای، مکمل گلوتامین، مکمل آرژنین، مکمل آلانین، مکمل تائورین، مکمل لوسین، مکمل پمپ، مکمل کراتین، مکمل مولتیویتامین، مکمل کربوهیدرات، بهترین گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و آمینو انرژی و مکمل های دارویی، تغذیه ای و مولتی ویتامین و مینرال و محصولاتی مانند قرص جوشان، پودر کلاژینو، شربت ردیوسید، شربت ایمیونس، اورامین اف، کپسول ماکاویت اف یوروویتال، ایمونو پرو گلد ایزومکس، مکمل های غذایی کلسی پاور، شربت کلسی پاور (جدید)، سیترابن، دی تری فورت، فرو-دین، مگنیفورت، مولتی وگان، زینک پاور، استئوکینون، شربت استئوکینون، آرترولیستیکا، آوودین، کلگارد، میکسودین، ترادامیکس، پاورفیت، کورکومکس، شربت برون کلد هلث اید، کپسول ژلاتینی اورتو بن پلاس، او پی دی فارما، قرص هیرویت، قرص مگنیفورت، قرص فیفول، قرص wellwoman و wellman، قرص کبد چرب، قرص بیوتین، قرص جینسینگ، قرص لاغری، قرص زینک پلاس، پودر کلاژن،مکمل دارویی پروبیوتیک، قرص کم خونی، و تقویت سیستم ایمنی و داروهای کرونا و انواع مایع ضد عفونی الکلی و انواع ماسک سه لایه، داروهای ضد افسردگی، محصولات بهداشتی بانوان و محصولات جنسی و زناشویی برند های کدکس، چرچیلز، ایکس دریم مانند اسپری تاخیری، قرص درمان زود انزالی، تقویت قوای جنسی، قرص افزایش میل بانوان، بی بی چک و محصولات کودک مانند شیرخشک آپتامیل، نان، سرلاک، غذای کودک را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.


در صحبت با پزشک داروساز یکی از داروخانههایی که بعد از ابلاغیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پیرامون ممنوعیت همکاری داروخانهها با استارتاپهای آنلاین دارو، این فرآیند را در داروخانهاش متوقف کرده بود متوجه شدیم در دورهای که این خدمت را ارائه میکرده هم مشتریها بسیار راضی بودهاند هم داروخانه رونق داشته است. علاوه به این افراد، معاون وزیر ارتباطات هم نسبت به سخنان جهانپور و موضع او در برابر فروش آنلاین دارو واکنش نشان داد. نریمان صدری، عضو هیئتمدیره انجمن شرکتهای دانشبنیان سلامت نیز به تصمیمات وزارت بهداشت در قبال استارتاپهای سلامت واکنش نشان داد و گفت: «در صنعت سلامت گروهی هستند که علاقهمندند تا این تحول و انقلاب که تکنولوژی در صنایع دیگر ایجاد کرده، وارد حوزه سلامت بالاخص درحوزه توزیع دارو هم شود. در این نظرسنجی از بین کسانی که داروهای تجویزی را بصورت آنلاین خریداری کردهاند، ۳۱ درصد برای اولینبار در سال ۲۰۲۰ به دلیل بیماری همهگیر کرونا این کار را انجام دادهاند و ۷۲ درصد از این تجربهگران خرید آنلاین دارو گفتهاند که در آینده هم دوباره این کار را انجام خواهند داد. اعلام کرد که فروش دارو در داروخانههای آنلاین و فروش اقلام غیردارویی قابل فروش در داروخانههای آنلاین در سایر فروشگاههای آنلاین مجاز نیست و از مردم خواست که این موارد را جهت پیگیری قانونی گزارش کنند.


https://binoskhe.com/


[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 16 اسفند 1400 ] [ 18:22 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر