یکی از معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولین



اما در مورد باغ های بزرگ استفاده از نوع دو خروجی مناسب تر است. دستگاه تایمر آبیاری آمیکو در دو نوع تک خروجی و دو خروجی عرضه میشوند که برای بسته به کاری که دارید میتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. آیا می خواهید در یک فضای کوچک پرورش طیور را تجربه کنید ؟ شاید بد نباشد بدانید که در صورتی که مرغها احساس سرما کنند ، قادر به تخم گذاری نمی باشند پس حتی در یک سالن کوچک خانگی نیز برای داشتن تخم مرغ در فصل سرما ، لازم است موضوع گرمایش سالن را جدی بگیرید. باید توجه نمایید که آبخوری سالن به گونه ای باشد که احتمال ریزش آب به کف سالن بسیار کم باشد چون این موضوع سبب ایجاد رطوبت بیش از حد در سالن شده که برای پرورش طیور مناسب نمی باشد. قیمت کارواش خوب و باکیفیت همواره از کارواش های بی کیفیت بالاتر می باشد و همین امر سبب شده که بسیار از افراد بدنبال کارواش های با قیمت پایین کشیده شوند. این موضوع علاوه بر تنظیم و افزایش رطوبت ، باعث کاهش دما نیز می گردد .

استفاده از سیستم های مه پاش می تواند محیط را مطبوع کرده و دما را کاهش دهد. همانطور که می دانید با رشد روزافزون جمعیت و نیاز آنها برای تامین مواد غذایی که شامل سبزیجات و میوه های غیر فصلی است، مواجه هستیم از این رو پروش دهندگان سیستم گلخانه ای، بر آن شدند تا با پرورش محصولات غذایی، نیازهای مصرف کنندگان را، برای تمام فصل ها تامین کنند. گلخانه ها مکان های بسته ای هستند و برای پرورش گیاهان و میوه های خاصی به کار می روند. به همین خاطر می توان با استفاده از سیستم های مه پاش آب مورد نیاز آنها را تامین کرد و از طرفی مکان کشت آنها را نیز مرطوب نگه داشت تا دمای محیط برای آنها کنترل شود. این دستگاه نیمه صنعتی در مکان های مختلفی مانند گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن پرورش قارچ، استخر، رستوران و… این کنترلرهای آبیاری گزینههای خوبی برای گلدانها ، باغچه ، مزرعه کوچک ، روفگاردن و … در هر صورت برای اینکار شما به کلیه مواردی که در لیست زیر می آید نیاز خواهید داشت. یک سیستم رطوبت ساز مرغداری چه در هوای مرطوب و چه در هوای خشک باعث ایجاد برودت می شود اما در هوای خشک خنک شدن بیشتر حس می شود.

این مزیت باعث افزایش طول عمر بیشتر پمپ و افزایش راندمان کاری آن می شود. عمدتا انواع مختلفی از پمپ کارواش صنعتی برتولینی، با فشارهایی از ۱۱۰ تا ۱۰۰۰ بار در دقیقه میزان آب دهی ۷٫۷ تا ۲۰۰ لیتر طراحی و تولید می شوند.

https://abniro.com/bertolini-car-wash/

یکی از معروف ترین مدل های پمپ کارواش برتولینی، سری TML 1520 نام دارد که از آن در جهت نظافت و کارواش ۲۰۰ بار استفاده می شود. شایان ذکر است که پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار توانایی و قابلیت حداکثر ۱۵ لیتر در دقیقه را دارد. این نوع پمپ برای راه اندازی و شروع به کار خود به یک عدد الکتروموتور با ۷٫۵ اسب بخار که به واسطه کوپلینگ به پمپ وصل می شود نیازمند می باشد. معمولا این نوع پمپ همراه با شیر فشارشکن و پیچ تنظیم روغن به فروش می رسد.

بنابراین سیستم کنترل کننده رطوبت و سرمایش داخل سالن نیز از جمله لوازم مرغداری ضروری می باشد. بنابراین استفاده از سیستمهای سرمایشی و مه پاش در فصل تابستان بسیار ضروری می باشد. باید بدانید که سالن مرغداری به علت فضولات پرنده و رطوبت و سایر عوامل ، همواره در معرض آلودگی ها و تکثیر میکرو ارگانیسم ها می باشد بنابراین یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری سالن از وجود آلودگی و بیماریها ، ضد عفونی سالن مرغداری می باشد . در این روش با استفاده از یک عدد پمپ و لوله کشی های مورد نظر ، آب را با فشار بالا از طریق نازل ها خارج می کنند و آب تبخیر می شود و باعث کاهش دمای مرغداری و همچنین کاهش میزان گرد و غبار و بو ها در مرغداری می شود. استفاده از کارواش های اتوماتیک نه تنها موجب افزایش کیفیت شستشو خودرو گردیده و زمان شستشو و خشک کردن آن را به نحو قابل توجهی کاهش داده است، بلکه یک روش سازگار با محیط زیست می باشد و موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در میزان مصرف انرژی، آب و ماده شوینده می گردد. هر چقدر که میزان فشار دستگاه رطوبت ساز مرغداری افزایش بیابد مقدار تبخیر و کاهش دما افزایش می یابد.

پس دومین مطلب آگاهی و شناخت کامل کلیه لوازم مرغداری می باشد. برای کار با مه پاش از پنل برقی با ریموت کنترل و تایمر استفاده می شود. با این تفاوت که به جای آب از گلاب برای مه پاشی استفاده می گردد. اگر این گلاب پاشی به صورت ابری و به شکل پودر شده باشد تاثیر بیشتری بر جای می گذارد. به شما بازدید کننده ی گرامی پیشنهاد می شود با تماس با کارشناسان و متخصصان ما در زمینه ی فروش کارواش، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همچنین میتوانید در مخزن آب از مواد ضدعفونی کننده نیز استفاده کنید و تمام ویروسها و میکروبهایی که در بدن مرغها هستند را از بین ببرید. امتیاز GPM نمایندگی پمپاک در تهران را در کتابچه راهنمای کاربر خود در مقابل منبع آب مورد استفاده خود بررسی کنید. برای بیرون ریختن قطعات یدکی پمپ کارواش ، این مراحل را دنبال کنید. پمپ های کارواش با فشاری خیلی سریع تر و عمیق تر از شلنگ لوله، سطح را تمیز کند و همینطور آب کمتری مصرف می کند.


[ بازدید : 319 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] [ 11:33 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر