ششمین دوره «الکام‌استارز» آغاز به کار کرد


اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حامی اکوسیستم نوآوری، به‌عنوان حامی اصلی در ششمین دوره الکام استارز حضور دارد. این رویداد نوآورانه که شامل سه بخش الکام‌پیچ، پاویون شتاب و آوردگاه سرمایه است، با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور، مشاوره و جذب سرمایه برای آن‌ها، از ۲۹ دی تا ۲ بهمن ۱۳۹۹، به‌صورت حضوری و مجازی با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.

در این دورۀ رویداد الکام‌استارز که به صورت آنلاین از امروز (۲۹ دی ماه)، در موزه ارتباطات کشور فعالیت خود را آغاز کرد، ایرانسل‌لبز به عنوان نماینده، با حضور فعال در هیأت داوری الکام‌پیچ به بررسی تیم‌های استارت‌آپی می‌پردازد و زمینه همکاری با تیم‌های مستعد را فراهم می‌کند. همچنین، «شتاب‌دهندۀ کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل با حضور در پاویون شتاب، خدمات مشاوره‌ و آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در مراحل پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی را در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد. در این رویداد ۷۰ تیم در بخش الکام‌پیچ در حوزه‌های مختلف از ابری گرفته تا خدمات بانکی، آموزشی و توانبخشی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

شتاب‌دهندۀ کهکشان، دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، فعالیت خود را ذیل مرکز نوآوری ایرانسل از مهر ماه امسال آغاز کرده است و با حضور در پاویون شتاب، خدمات مشاوره و آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در مراحل پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی را در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد.


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 5 بهمن 1399 ] [ 11:27 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر