گام‌های مستقیم برای مرکز تجارت جهانی دبی از آرزوها



اگر به کالاهای عربی علاقه دارید، در یکی از 150 فروشگاه عرب در شهر سوق خان مرجان وافی، چیزهای جذابی پیدا خواهید کرد. عمده فعالیت این فروشگاهها در مرکز خرید مرشد فروش کالاهای مصرفی از قبیل پوشاک، کیف و کفش میباشد که میانگین قیمت آنها چیزی در حدود ۷ تا ۳۰ درهم است. اما توصیهای که میکنیم این است که هر یک از پارکهای آبی دبی را که انتخاب میکنید، از قبل رزرو بلیط انجام دهید تا علاوهبر ارزانتر شدن قیمت بلیط، زمان کمتری را هم برای تهیه بلیط بهصورت حضوری سپری کنید. » توصیهای که قبل از بازدید پارک آبی وایلد وادی میشود، این است که بلیط این مجموعه را به صورت آنلاین رزرو کنید تا قیمت کمتری را بپردازید. با این کار قیمت محصولات برند بهشدت و به طور عجیبی کاهش پیدا میکند. آکادمی پاندای کونگ فو کار یا Operation Penguin Shake را ببینید. بر این اساس پنح محوطه بازی در این شهربازی قرار گرفته است که بخشهای اصلی این شهربازی را تشکیل میدهند. پارک لگولند دبی، به خانوادهها و کودکان 2 تا 12 ساله، امکان تفریح و سرگرمی در محیطی شگفتانگیز و بازیمحور را میدهند. همچنین شامل چندین دیوراما و آثار باستانی به قدمت 3000 سال قبل از میلاد است که زندگی در امارت را پیش از ظهور نفت نشان میدهند. با این حال، کودکان زیر 13 سال باید با یک بزرگسال همراه باشند. شهربازی مادهش ولد دبی را میتوان یک شهربازی فصلی دانست که هرچند بازیهای آن برای همه رده سنی تعریف شده است بااینحال برای کودکان جذابیت بیشتری دارد. هرچند ساختمانها و سازههای خاص و متفاوتی در دبی وجود دارد؛ اما موزه آینده دبی را میتوان الماس دبی نامید. موزه آینده نه تنها یکی از پیچیده ترین موزه هایی است که تاکنون ساخته شده است، بلکه شیک ترین موزه تاریخ نیز به حساب می آید.

Free photo rocky landscape with mountains lake این غرفه نیز مانند غرفههای دیگر دهکده مملو از نمادهای مناطق مختلف قاره آمریکا است. بااینحال کودکان میتوانند از طریق انجام فعالیتهای مفرح و آموزشی در قالب شغلهایی مانند پلیس، کارگر کارخانه، معلم، خلبان، آتشنشان و مشاغل دیگر پول بیشتری بدست آورند. مهارت های چانه زنی خود را به چالش بکشید و بدانید که بسیاری از مغازه ها همچنان پول نقد را به کارت اعتباری ترجیح می دهند. اگر فقط کمی درباره شهر گردشگری دبی بدانید حتماً نام مرکز تجارت جهانی دبی را هم شنیدهاید. در میان غرفههای متنوعی که در نمایشگاههای این مرکز برقرار میشود همواره یک مرکز تفریحی تحت عنوان مادهش ولد (Modhesh World) نیز به چشم میخورد که در طول زمان برقراری نمایشگاه توجه حجم عظیمی از مراجعهکنندگان را به خود جلب میکند. در سال 1997 برای افزایش جاذبه های گردشگری دبی، دولت امارات تصمیم گرفت تا جشنواره ای را راه اندازی نماید تا گردشگران زیادی را به خود جلب نماید زیرا از آنجایی که امارات، کشوری کویری و گرم است و بناهای تاریخی زیادی را ندارد بنابراین تصمیم دهکده جهانی دبی از همین جا شروع شد سپس تصمیم بر این شد که این جشنواره گسترش داده شود ولی مکان آن به منظور گسترش مناسب نبود و باید تغییر جا به جایی انجام می شد بنابراین تعویض مکان کارناوال دهکده، تا سال 2005 به طول انجامید. محله دیره با پارک های ساحلی، مراکز خرید و معماری جالب خود از گردشگران پذیرایی میکند.

بهترین زمان بازدید از پارک های آبی دبی چه زمانی است؟ در حقیقت چه به دنبال هیجان و چه به دنبال آرامش باشید، در پارک های آبی دبی میتوانید آن را تجربه کنید. انواع برندهای بچه گانه، مارک های معروف و … اونجا ناهار خوردیم بچه ها هم کمی غرغرکردند که اینجا کجاست خلاصه گفتیم بریم منطقه ساحل مارینا برای سوار شدن به کشتی لوتوس. این بازی در حقیقت با هدف تقویت مهارت کودکان در رو به رو شدن با موقعیتهای اضطراری در زندگی حقیقی و مهارت حل مسئله آنها طراحی شده است. اکثر ملوانان، توریستهایی را که به این منطقه میآیند، به بازدید از داخل لنجها دعوت میکنند و این تجربه میتواند بسیار جذاب باشد، چرا که با بازدید از داخل این لنجها میتوانید با شیوهی زندگی دریانوردی سنتی این منطقه آشنا شوید. هزینه زندگی در دبی چقدر است؟ می شود. به همین دلیل در ماه های دیگر سال شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور سفر کنید. نوع آب و هوای گرم این شهر باعث شده که بهترین پارک آبی های دوبی تاسیس شوند تا از گرمای این شهر کاسته شود و در هر ماه از سال که به دبی سفر میکنید، بتوانید از تفریحات آبی بهرهمند شوید.

سوئیتهای پرزیدنشال با ۶۶۷ متر مربع مساحت، مناسب برای اقامت چهار بزرگسال و دو کودک زیر ۱۱ سال است. این شهربازی گزینههای تفریحی متنوعی دارد که میتواند هم برای افراد بزرگسال و هم کودکان سرگرمکننده و هیجانانگیز باشد. کودکان ۱۴ ساله یا کمتر، باید با یک بزرگسال ۱۶ ساله یا بیشتر باشند. هر ساله از ماه اکتبر تا آوریل میلیون ها نفر از دهکده جهانی و محبوب دبی و یا همان گلوبال ویلیج دبی بازدید می کنند. این مرکز در واقع یک مجتمع چندمنظوره است که هر ساله میزبان بیش از ۵۰۰ رویداد مهم جهانی و نمایشگاههای بینالمللی در شهر دبی است. پس از تکمیل این مرکز خرید، یک پارک مرکزی با اقلام هیجانانگیز و باغهای بسیار زیبا خواهیم داشت. علاوه بر خرید، بازدیدکنندگان همچنین میتوانند در کارگاهها و نمایشهای تعاملی شرکت کنند که بینشهایی در مورد صنایع دستی سنتی ارائه میدهد. طراحی این چرخ و فلک در سال ۲۰۱۵ و توسط دو شرکت غول مهندسی سازه، استارنث و هیوندای، آغاز گردید. شهربازی موشن گیت، دارای چندین ترن هوایی غول آسا است و علاوه بر آن سرسره آبی بزرگی در آن قرار دارد که گفته می شود از ظرفیتی حدود ۷۹۳۰۰۰ گالن آب برخوردار است. سافاری Duplo Splash به کودکان نوپا پاسخ میدهد، در حالی که چند سرسره تکی برای بچههای بزرگ شجاعتر هیجانانگیز است. بازدیدکنندگان میتوانند در کنار دریا آرام بنشینند، غروب زیبای خورشید را تماشا کنند و از سرگرمیها و خدمات متنوعی که این ساحل ارائه میدهد، بهرهمند شوند. این پارک شامل بیش از ۲۰ سرسرهی آبی مخصوص گروههای سنی مختلف است و اگر تمایل به سرخوردن روی سرسرههای آبی ندارید، میتوانید در استخر شناور باشید.در پارک موضوعی لگولند دبی، چندین بخش مختلف وجود دارد که هر کدام از فعالیتهای متنوعی برای بازدیدکنندگان فراهم کردهاند که در ادامه درباره هر کدام توضیح داده ایم. همچنین در وایلدوادی رستوران ها و بوفه های متنوعی وجود دارند که تقریبا هر غذایی که دنبال آن هستید را می توانید در آن ها بیابید.

همچنین علاوه بر بخش هایی که بررسی کردیم در بعضی از قسمت های لگولند، وسایل بازی دیگری هم وجود دارند که می توانید همراه کودکانتان سوار آن ها شوید. طبیعی است که زودتر از هر مکان دیگری سراغ پارک های آبی دبی برویم که برای کودکان بسیار دوست داشتنی هستند. زودتر از موعد ورود به پارکهای آبی وارد محوطه تحویل بلیت شوید. سینمای بزرگ و مجهز، رستوران ها و کافه های متنوع و فروشگاه های خرید از جمله امکانات جانبی شهر بازی آی ام جی بشمار می روند که تجربه روزی سراسر هیجان و لذت را برای بازدیدکنندگان به همراه دارند. یکی از بهترین بخش های این مکان، قسمت کارخانه ی آن است. اگر به دنبال مکانی هستید که به خلاقیت کودکانتان پر و بال بدهد و حتی در تصمیمات و علایق آن ها تاثیرگذار باشد، کیدزانیا انتخاب بسیار خوبی است. در این مکان هزاران گونه ی دریایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد و یکی از طرفداران پر و پا قرص آن، کودکان هستند. زعفران، پسته و آجیل هم که اجناس مهم صادراتی کشورمان هستند در کنار غذاهای اصیل ایرانی در قسمت دیگر بخش مربوط به ایران در معرض نمایش هستند. یک بخش هیجان انگیز دیگر لگولند، قسمتی است که در آن می توانید یک قایق لگویی بسازید و بر دریاچه ی مصنوعی آن حرکت کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت پارک آبی آتلانتیس، از تخفیف ها و اطلاعات کامل در مورد هر نوع اشتراک مطلع شوید و بلیت خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. جالب است بدانید که این جشنواره بزرگ از سال ۲۰۰۵ میلادی به طور کامل و دائمی به خارج از شهر دبی منتقل شد تا بناهای دائمی برای آن طراحی و ساخته شود و از حالت نمایشگاه به حالت یکشهربازی بزرگ تبدیل شود .

همانطور که از نام پارک آبی آیسلند مشخص است، این پارک تم یخی دارد و به یکی از جاذبههای دبی تبدیل شده است. میتوانید ببینید که چگونه این فیلمهای شگفتانگیز از یک ایده ساده رشد میکنند تا به یک فیلم سینمایی پرفروش تبدیل شوند. این مرکز تجاری دارای بیش از ۳۰۰ اوت لت و سرویس های مختلف است و همچنین تعداد زیادی رستوران و یک هایپر مارکت کارفور دارد. از مارک جیکوب تا ویکتوریا سکرت در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین ابعاد تمامی ساختمان ها و خیابان ها متناسب با کودکان ساخته شده است و علاوه بر ماشین سواری می توانند با پول های مخصوصی که از ابتدای بازی در اختیار دارند خرید کنند. اتاق های هتل هابتور در ابعاد و امکانات مختلف در دسترس میهمانان هستند. در دبی، بهعنوان یک شهر بزرگ برای گردشگری امارات متحده عربی، پارک های آبی شگفتانگیز زیادی وجود دارد که بهطور حتم خانوادهها، دوستان و افراد در هر سنی را سرگرم خواهند کرد. اگر شما بهعنوان گردشگر به دبی سفر میکنید و فرزندان کوچک خود را به همراه دارید، بهطور حتم این پارک جزو بهترین گزینههای انتخابی برای بازیهای آبی خواهد بود و فرزندان شما از این مکان فوقالعاده لذت خواهند برد. وسایل بازی این پارک با لگوهای بزرگ و کوچک ساخته شده اند و علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم میتوانند از بعضی بخش های آن استفاده کنند. دقت کنید برای رفت و آمد به این پارک میتوانید از خط مترو و ایستگاه Noor Bank استفاده کنید. موزه آینده دبی نمونهای از حفظ منابع طبیعی با طراحی خلاقانه است که برق مورد نیاز آن از 4 هزار مگاوات انرژی خورشیدی توسط یک ایستگاه متصل به ساختمان، با همکاری اداره برق و آب دبی تولید میشود. نمونهای از تفریحات هیجانانگیز در دبی در این ساحل، قابل استفاده است که از بین آنها میتوانیم به جت اسکی، موجسواری، زمین بازی کودکان، قلعههای بادی، کافههای آرام و غیره اشاره کنیم.

دقت کنید برای طی کردن مسیر تا رسیدن به این پارک میتوان از تاکسی استفاده کرد، اما با توجه به هزینههای بالایی که برای تاکسی در نظر گرفته میشود میتوان از اتوبوس هم بهرهمند شد. بهطور حتم برای ورود به این پارکها نیاز است که مایو داشته باشید تا هرگونه خطر گیر کردن یا سر خوردنهای ناشی از لباس آزاد جلوگیری شود. توجه کنید برای انتخاب بهترین هتل در دبی، ابتدا باید به نیاز خود توجه کنید؛ بهطور مثال، ممکن است شما به موضوع دسترسی به حملونقل عمومی مانند مترو اهمیت دهید، اما نداشتن امکانات تفریحی در هتل اهمیت چندانی برایتان نداشته باشد. همچنین میتوانید محصولات چرمی مانند کیف و کفش سنتی افغانستان را در این مکان خریداری کنید. هر نوع وسیله بازی مهیجی که فکرش را بکنید در محوطه بازی این شهربازی میتوان پیدا کرد: از وسایل بازی کلاسیک شهربازیها مانند قطار، تاب و چرخ و فلکهای مرتفع گرفته تا پیست مسابقات ماشینسواری و ترنهای هوایی نفسگیر. این شهر درست مانند یک شهر واقعی است و در آن میتوان خیابانهای سنگفرش شده و ساختمانهای مهم شهری مانند بیمارستان و بانک را دید. اما بگذارید کمی دید خود را وسیعتر کرده و بهترین زمان سفر به شهر توریستی دبی را بررسی کنیم. این بخش یکی از پر طرفدار ترین قسمت های پارک موضوعی لگولند دبی می باشد. در این پارک آبی زیپلاینها و سرسرههایی وجود دارد که از میان تالابهای پر از کوسهها رد میشوند.

این دریاچههای عظیم دستساز که از جاذبههای طبیعی دبی محسوب میشود و بخشی از حفاظتگاه حفاظتشده صحرای المرموم است و در میان تپههای شنی صحرای سیحالسلام واقع شدهاند، به زیبایی با محیط اطراف خود ترکیب میشوند. دبی سرشار از جاذبه برای بازدید و گردش است، با این حال، کسانی که به دنبال مناظر آرامتر هستند، آن را در دریاچههای القدره، یک واحه صحرایی واقعی، مییابند، این مقصد محبوب اکوتوریسم برای تماشاگران حیات وحش و کسانی که به دنبال ارتباط مجدد با طبیعت هستند، ایدهآل است. این پارک پر است از سواریهایی که رکورد جهانی را شکستهاند و یک تالاب پر از کوسه که میتوانید از نزدیک این موجودات ترسناک دریایی را تماشا کنید. و بهترین حالت این است که در آنها وقتی پر میکنید، حس لذت و شادی عمیقی به شما دست میدهد. افرادی که به دنبال ناشناختهها هستند، مخترعان و کاشفان آینده میشوند که در نهایت به طور مداوم موزه را دوباره پر میکنند. در کارخانه روند ساخت لگوها را به فرزندان نشان می دهند و در نهایت می توانید که از جذاب ترین لگوهای تولید شده برای کودکانتان بخرید. بیراه نیست که این نام را برای شهربازی شگفت انگیز دبی انتخاب کرده اند، چون با ورود به آن می توانید شگفت زده شوید. بنابراین برای همه مراجعهکنندگان با هر نوع سلیقهای دست کم یک نوع بازی مهیج در شهربازی مجیک پلنت دبی پیدا میشود. همچنین یک بخش از برج العرب و طبقههای زیرین آن، زیر آب بوده که اطراف آن را آکواریوم دریایی پوشانده است. قیمت: بزرگسالان (بالای 1.1 متر ارتفاع)، 336 درهم و کودکان (قد زیر 1.1 متر)، 284 درهم. درست است که دبی یکی از شهرهای اسلامی است و نوع پوشش بیشتر افراد عبا و چادر است، اما بهدلیل امنیت بالای تفریحات و اینکه افراد از طریق عبا در تونلهای آبی گیر نکنند، پوشش در پارک آبی دبی آزاد است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خودرو اجاره ای دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


[ بازدید : 9882 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 21 مهر 1402 ] [ 16:49 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر