گارنتی و دستگاه تصفیه آب



در برخی از مدلهای پارچ تصفیه آب، باید طبق زمان بندی خاصی اقدام به تعویض فیلترها نمود اما در برخی مدل ها نیز با تغییر رنگ فیلترها می توان زمان تعویض آنها را حدس زد، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که سرعت تعویض فیلتر به میزان سختی و آلودگی آب مصرفی شما بستگی دارد، بنابراین هر چقدر آب مصرفی شما آلوده تر باشد و به مقدار زیادی آب مصرف کنید به همان اندازه نیز در فاصله های زمانی کوتاه تری نیاز به تعویض فیلترها خواهد بود. اولین نکته ای که موقع خرید تصفیه آب باید به آن دقت کافی داشته باشید، میزان ظرفیت این نوع محصولات است که براساس نیاز خود می توانید مورد های مناسب را انتخاب کنید. فیلتراسیون موثر آب : استفاده از پارچ مخصوص تصفیه آب یک روش موثر برای تصفیه آبی است که از طریق خط لوله منبع آب شهری وارد خانه یا محل مسکونی و عمومی می شود. این فیلتر از منافذی به قطر ۵ پنج میکرون و از الیاف پلی پروپلین تشکیل شده است که ذرات معلق موجود در آب را به خود جذب میکند .


لذا در صورت تمایل به خرید و یا سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی وجود گارانتی الزامی است. اما در حالت کلی فیلترهای تصفیه آب بیشتر از شش ماه دوام ندارند و بهتر است پس از گذشت این مدت زمان نسبت به تعویض آنها اقدام کنید، هر چند که شرکت ها و تولید کننده های مختلف ادعای مادام العمر بودن فیلترها را داشته باشند، این فیلتر ها بعد از مدتی انواع مواد معدنی سمی، لجن ها و باکتری ها را به خود جذب خواهند کرد و در صورت ادامه کار امکان پس دادن این آلودگی ها به آب تصفیه شده نیز وجود دارد. این برند که برخی مدل های آن در ایران مونتاژ می شود و دارای قطعات چینی و تایوانی هستند دستگاه های 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای زیر سینکی و کیسی با روش اسمز معکوس را در اختیار دارد .این برند با داشتن استاندارد های بین المللی و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز از انواع سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد. فیلتر یا لامپ یوی هر زمان که لامپ بسوزد ، معمولا در مدل هایی که ما ارائه می دهیم عمر این لامپ بسیار طولانی است و گاها دیده شده تا 5 سال مصرف کننده محترم نیازی به تعویض این فیلتر یا لامپ نخواهید داشت .


برند سافت واتر از زمان آغاز به فعالیت خود تاکنون دستگاههای 3 مرحلهای، 5 مرحلهای، 6 مرحلهای و 8 مرحلهای را تولید و عرضه بازار کرده است. با این وجود رنج قیمت تصفیه آب مینروا در ایران که مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز است بین 4.500.000 تومان تا 5.000.000 تومان بسته به نوسانات بازار متغییر است که دقیق ترین قیمت آب تصفیه کن تایوانی در محصولات هر روز آپدیت میگردند. دستگاه های تصفیه آب زیادی در بازار موجود هستند که یکی از کم هزینه ترین و سبک ترین آنها پارچ تصفیه کننده آب است. هزینه خرید پایین : یکی از مزیت های مهم برای افراد کم درامد است که می خواهند با هزینه کم و بسیار ارزان یک تصفیه آب مناسب و کاربردی بخرند. در نتیجه، آب خروجی دستگاه، سالم، خوشطعم و فاقد بوی نامطبوع است. امروزه بسیاری از مناطق کشور از نعمت آب آشامیدنی و سالم بهره مند هستند اما برخی از مناطق فاقد آب آشامیدنی سالم هستند یا بعضی از ساکنان شهر نسبت به آب آشامیدنی شهر خود حساسیت گوارشی دارند.


برخی از فروشنده ها براساس برچسب های موجود روی دستگاه یا سایر خصوصیات، می گویند که این وسیله ساخت کشور هایی مانند: تایوان، ایتالیا و چین است. برخی اوقات می باشند که افراد می گویند مدل سی ایی با مدل سی اف یکی هستش اما اشتباه می باشد شاید کارایشان باهم برابر و یکی باشد اما از لحاظ رنگ بدنه فرق می کند در رنگ بدنه مدل سی اف آبی رنگ بوده است و مدل سی ایی سبز رنگ می باشد. واتر پرو مدل معروفش شش مرحله ای و با روش اسمز معکوس عمل میکنه . دستگاه های تصفیه آب خانگی سیستمهایی میباشند که توسط تعدادی فیلترهای مخصوص، تمام ناخالصیها را به روش اسمز معکوس از بین میبرند. گاهی اوقات می باشد که افراد به دلیل اینکه از دستگاه تصفیه آب در خانه اشان استفاده می کنند نا راضی هستند و باعث می شود آرامش را بهم بریزد اما دستگات تصفیه آب فلکستک مدل سی ایی اینگونه نمی باشد به این صورت که هنگامی که عمل تصفیه آب را انجام می دهد بسیار بی سر صدا بوده است که شما اصلا متوجه نمی شودید که دارد آبی را تصفیه می کند.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


[ بازدید : 16150 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 10 اسفند 1401 ] [ 14:26 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر