کرم پودر چیست و چگونه تقلبی آن را تشخیص دهیم؟


کرم پودر چیست؟ فاطمه حبشی
آرایش و زیبایی از گذشته برای خانم ها و آقایان مهم بوده و جایگاه ویژه ای دارد. در ادیان متعددی نیز به آن اشاره شده است. امروزه یکی از بسیاری از مشاغل داوطلبانه و راه های کسب درآمد، آرایشگری است.
موضوعات اصلی این صفحه نمایش
کرم رنگ
کرم پودر یکی از لوازم و لوازم آرایشی مهم و ضروری در هر سالن زیبایی و مرکز زیبایی می باشد. این لوازم آرایشی به عنوان پایه ای برای یک آرایش خوب و حرفه ای در ویترین هر آرایشگاه و حتی در کیف دستی هر خانمی دیده می شود. یک زیرسازی خوب پوست را نرم می کند و در نتیجه آرایش را زیبا و بی نقص می کند.
هنگام خرید کرم پودر به نکات زیر توجه کنید:
سایه هایی از کرم ها را انتخاب کنید که نسبت به رنگ پوست طبیعی شما خیلی روشن یا خیلی تیره نباشد. بهترین گزینه یک تا دو درجه روشن تر از پوست است.
حتما به مهر وزارت بهداشت و تاریخ انقضای روی محصول توجه کنید. در غیر این صورت به پوست خود آسیب خواهید رساند.
بسته به نوع پوست خود، کرم مخصوص پوست را برای آن بخرید.
انواع کرم پودر
تلفن مایع
رایج ترین و پرفروش ترین نوع کرم پودر است. استفاده از آن نه تنها آسان و راحت است، بلکه با یک دست به شما پوشش طبیعی می دهد.
کرم پودر فشرده
این نسخه کرم پودری به دلیل پوشش و بافت غلیظی که دارد عمدتا برای مراسم طولانی و مهم استفاده می شود. برای استفاده از این نوع کرم پودر از یک ملحفه یا اسفنج مرطوب روی صورت خود استفاده کنید و نتیجه بهتری بگیرید.
چوب قلم
همچنین بخوانید : مداد ابرو چیست؟ (قالب را وارد کنید و از آن استفاده کنید)
از این نوع کرم پودر برای پوشاندن آکنه، جوش و ضایعات قرمز روی پوست سر استفاده می شود.
کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست
مرطوب کننده تقریبا برای همه افراد ضروری است و به مرطوب شدن پوست کمک می کند. دو مدل ساده و رنگارنگ وجود دارد.
برای تشخیص کرم پودر اصلی از نمونه های تقلبی آن
تعیین و خرید یک محصول آرایشی اصلی و با کیفیت بسیار دشوار است. تعداد نمونه های بی کیفیت در بازار افزایش چشمگیری داشته و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. اما باز هم با کمی دقت و حوصله می توانید یک نمونه اصلی تهیه کنید. خرید کرم پودر تقلبی علاوه بر هدر دادن زمان و هزینه ای که برای آن پرداخت کرده اید، آسیب زیادی به پوست خود وارد می کنید و به مرور زمان و استفاده از کرم پودرهای تقلبی دچار حساسیت، قرمزی و آکنه خواهید شد.
در اینجا به نکاتی برای تشخیص کرم پودر اصلی اشاره می کنیم.
اگرچه قیمت شاخص مهم و قطعی برای تعیین اصل بودن محصول نیست، اما عموماً تقلبی های موجود در بازار بسیار ارزان تر از اصل هستند.
اصل دارای مجوز و شماره بارکد می باشد.
ساختار و ظاهر کرم پودر اصلی دارای ظرافت و ساختار و منحنی های خاص و خاصی است.
پس از مدتی استفاده تغییر رنگ نمی دهند.
تمامی نکات ذکر شده به شما کمک زیادی برای تعیین کرم پودر اصلی و مرغوب می کند. اما روش نگهداری و شرایط محیطی که در آن وجود دارد بسیار مهم است. در اثر گرما و رطوبت خیلی سریع خراب می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند. بنابراین با مراقبت مناسب، عمر کرم پودر افزایش یافته و کیفیت آن حفظ می شود.
همچنین بخوانید : پاکسازی پوست با گیاهان دارویی
طبقه بندی پوست انسان
به طور کلی پوست انسان به پنج دسته (معمولی، خشک، چرب، مختلط، حساس) تقسیم می شود.
افرادی که پوست معمولی دارند باید از محصولات و کرم هایی استفاده کنند که نه خیلی چرب باشند و نه خیلی خشک.
افرادی که پوست خشک دارند
دلایل مختلفی برای خشکی پوست وجود دارد. ممکن است ارثی باشد و ریشه در ژنتیک افراد داشته باشد و همچنین ممکن است به شرایط جوی محل تولد مربوط باشد. البته نمی توان نقش تغذیه و التیام پوست را نادیده گرفت. افراد با این نوع پوست باید روزانه از کرم یا مرطوب کننده ملایم و مرطوب کننده استفاده کنند. اگر خشکی پوست را نادیده بگیرید و آن را درمان نکنید، باید منتظر عواقب آن مانند اگزما و خارش پوست باشید.
افرادی که پوست چرب دارند
پوست چرب نیز مشکل رایجی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند. اگر به چربی پوست توجه نکنید، منافذ پوست به مرور زمان بسته می شود و روش تنفس سلول های پوست از بین می رود. افرادی که پوست چرب دارند باید به نوع پودری که استفاده می کنند توجه کنند. نوع کرم پودر بدون چربی و مات بهترین انتخاب برای این افراد است.
مردم نابینا
افرادی که پوست حساسی دارند باید بسیار بیشتر از سایر افراد از پوست خود مراقبت کنند. استفاده از رطوبت ساز را فراموش نکنید و محیط خانه خود را تا حد امکان مرطوب نگه دارید. به جای استفاده از صابون، بهتر است از پاک کننده ها و ژل های مخصوص برای شستن پوست صورت استفاده کنید.
برای داشتن آرایشی زیبا و بی نقص در استفاده از کرم پودر این نکات را رعایت کنید.
قبل از انجام هر کاری، اولین قدم این است که پوست را با پاک کننده ها و لایه بردارهای مخصوص پوست خود بشویید.
قبل از استفاده از پودرهای آرایشی و کرم های رنگی، بهتر است از کرم مرطوب کننده معمولی برای سطح پوست استفاده کنید.
پس از استفاده از کرم پودر باید به کمک یک اسفنج مرطوب آن را به طور یکنواخت روی پوست بمالید.
هنگام استفاده از کرم پودر، اگر این مرحله را با دهان باز انجام دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. با باز کردن دهان خطوط و چین و چروک های پوست از بین می رود و کرم پودر به خوبی جذب پوست می شود و در نهایت پوست خوبی خواهید داشت.
بهتر است بعد از اتمام آرایش، کرم پودر اضافی را با دستمال یا پد مخصوص از سطح پوست پاک کنید. برای این کار، با یک دستمال مرطوب فقط چند ضربه سبک روی صورت می زنیم.
همچنین بخوانید : لوسیون چیست؟ (مدل های مختلف بهترین تونر روشن کننده پوست)
برای داشتن پوستی شفاف و جوانتر و جلوگیری از پیری زودرس که همیشه دغدغه خانم هاست، استفاده منظم از ضد آفتاب ضروری است. جالب است بدانید که بیشتر چین و چروک های صورت در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از ضد آفتاب ایجاد می شوند. تصور اشتباهی که اکثر مردم دارند این است که فقط در تابستان از ضد آفتاب استفاده می کنند. اما باید بدانید که آفتاب در زمستان گاهی خطرناکتر است.
کرم های تقویت کننده و ماسک های صورت نیز وجود دارند که به جوان سازی پوست کمک می کنند. اگر می خواهید در مورد کرم پودر دائمی یا مزوایت بیشتر بدانید، می توانید توضیحات موجود در صفحه mesowhite را بررسی کنید. همچنین برای پاکسازی طبیعی پوست، سالن زیبایی لی لی روشی بسیار ارگانیک و طبیعی به نام حلزون درمانی را ارائه می دهد.
برای آشنایی با کرم پودر و کار در این زمینه توصیه می کنیم در دوره تخصصی کرم پودر در آموزشگاه لی لی شرکت کنید.

کرم پودر چیست و چگونه تقلبی آن را تشخیص دهیم؟



[ بازدید : 3082 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 3 آبان 1401 ] [ 10:58 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر