کسب درآمد از کوتاه کننده لینک



برخی از این سایتها هستند که حتی به شما اجازه میدهند تا URL آن را نیز ویرایش کنید و آن را اختصاصی کنید. برخی از سایتها هستند که برای خودشان کوتاه کننده ی لینک اختصاصی دارند. همچنین برخی از وبسایتها با هدف جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت، یک استراتژی بازاریابی پیامکی طراحی میکنند. اما شاید عمدهترین مشکلی که داشته باشد این است که این سایت، امکان ثبتنام را برای کاربران فراهم نکرده است و به همین دلیل، شما نمیتوانید لینکهایتان را مدیریت کنید. برای مثال نمیتوانید در پست اینستاگرامی یا توئیت خود هر تعداد که میخواهید کاراکتر بگذارید پس مجبور هستید با استفاده از کوتاه کننده های لینک، در کاراکتر های خود صرفه جویی کنید و راه را برای کلمات مفید دیگر باز کنید. TinyURL یکی از بهترین سایتهای کوتاه کننده لینک در دنیا است که کار کوتاه کردن لینک را به سادگی برای کاربر انجام میدهد. در اینجا معمولاً لینکها نسبتاً بلند هستند و برای زیباتر شدن پست، بهتر است که از لینک کوتاه استفاده کرد.

بجای اینکار، میتوان از سایت های کوتاه کننده لینک استفاده کرد. مثلاً برخی از شبکههای اجتماعی، محدودیتهایی را از لحاظ تعداد کاراکتر، برای ارسال پست اعمال کردهاند که با انجام اینکار، میتوان هم پست را زیباتر کرد و هم کاراکترهای بیشتری را قرار داد. به این صورت شما میتوانید پس از ثبت نام رایگان در سایت و ساختن لینک منحصر به فرد خود، آن را در شبکههای اجتماعی، انجمنها و یا وبسایتهای مختلف منتشر کنید تا به ازای هر کلیکی که روی آن انجام میشود، درآمدی به شما تعلق بگیرد. اغلب نام دامنه تغییر مسیر یافته کوتاهتر از نام اصلی است. سایر کاربردهای کوتاه سازی URL برای “زیباسازی” لینک، پیگیری کلیک ها یا پنهان کردن آدرس اصلی است. از آن جا که در بخش نظرات امکان انتقال مستقیم به سایت وجود ندارد، کاربران باید آدرس را دوباره تایپ کنند. برای استفاده از سرویس ها اولویت به ترتیب و بر اساس معرفی است که در بالا انجام شده است. در ادامه چند وب سایت به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر کوتاه سازی لینک های شما، آمار کلیک و دیگر آمارهای مفید به شما ارائه میدهند تا بتوانید لینک های خود و در نتیجه کسب و کارهای خود را مدیریت کنید.

این سرویس قابلیت ایجاد کد QR را داشته، در نتیجه کاربران بهراحتی قادر خواهند بود تنها با اسکن کد QR وارد لینک موردنظر شما شوند. لینک هایی که قبلاً ایجاد شده هنوز به مقصد قبلی خود هدایت میشوند. در ادامه دربارهی سرویس هایی توضیح خواهیم داد که به شما در شخصی سازی و برندسازی و استفاده از کلمات کلیدی در ایجاد لینک های کوتاه کمک میکنند. لازم است بدانید که فقط میتوانید از کلمات کلیدی استفاده کنید که افراد دیگر آنها را استفاده نکرده اند. کسب درآمد از اینترنت، موضوعی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. این سایت این امکان را به کاربر میدهد که چند کاراکتر آخر آدرس URL را شخصیسازی کرده و از نام برند خود در آن استفاده کند. ثبت نام لازم نیست و میتوانید از طریق لینک های موجود، آمار کلیک ها را پیگیری کنید. برخی از سرویسهای کوتاه کننده لینک که در پایین معرفی میکنیم، امکان درآمدزایی دارند و شما میتوانید با ثبت نام در آنها و کوتاه کردن لینک، کسب درآمد کنید.

این سرویس Short URL از افزونه کوتاه کننده لینک در وردپرس، ربات کوتاه کننده لینک تلگرام و مدیریت حرفهای لینک پشتیبانی کرده و از کنترل پنل بسیار قدرتمندی برخوردار است. در این وبسایت میتوان دامنه خود را به زایا متصل کرد و لینکهای کوتاه را روی سایت خود به صورت شخصیسازی شده داشت. در اینجا میتوان از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده کرد. کوتاه کننده لینک دلخواه عنوانی است که میتوان برای این مورد به کار برد. مثلاً یکی از مواردی که بهتر است از لینک کوتاه استفاده کنید، زمانی است که URL سایت فارسی است. اگر از کاربران شبکه های اجتماعی مانند توئیتر هستید، کوتاه کردن لینک امری حیاتی است. از دیگر مزیت های کوتاه کننده لینک زایا می توان به بررسی آمار و جزئیات و عملکرد لینک ها، مناسب برای کمپین های مناسبی با تاریخ انقضاء، داشتن حریم خصوصی، شخصی سازی لینک ها و… که سایت های وردپرسی می توانند برای کوتاه کردن لینک های خود در صفحه از این افزونه استفاده کنند. به عقیده برخی از آنها سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی را نمی توان مورد اعتماد دانست و شاید در برخی موارد دسترسی به آنها وجود نداشته باشد که البته ما هم با آنها تقریبا هم عقیده هستیم.

اطلاعات بیشتر را از اینجا بخوانید.

[ بازدید : 14724 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 26 آبان 1400 ] [ 15:04 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر