پمپ های کارواش از اجزای مختلف تشکیل شده است


با چرخاندن قسمت بالایی تایمر دیجیتال آبیاری میتوانید مدت زمان آبیاری را تعیین کنید تا خود تایمر عملیات آبرسانی به صورت خودکار پس از تنظیم دستی شما را به پایان برساند. دستگاه های کارواش صنعتی تک فاز از سیستم قطع کن خودکار برخوردار هستند، به این معنا که با رها کردن زبانه تفنگی واتر جت که خروجی آب قطع می شود، عملکرد پمپ نیز متوقف خواهد شد و اجازه نمی دهد پمپ بدون آب کار کند. سیستم بای پس به سیستمی اطلاق می شود که در هنگام رها کردن ماشه تفنگی توسط کاربر، آب باقی مانده در دستگاه کارواش صنعتی بلافاصله تخلیه شده که مانع از بازگشت آب به سمت پمپ شده و در نتیجه از خرابی پمپ که مهم ترین بخش دستگاه می باشد، جلوگیری به عمل می آید. پمپهای کارواش با توجه به داشتن سیستم داخلی و افزایش فشار آب، میتوانند به راحتی لکهها و آلودگیهای مختلف را پاک کنند.

پمپهای کارواش از اجزای مختلف تشکیل شده است که افراد با شناخت یک فروشگاه معتبر میتوانند لوازم یدکی پمپ کارواش را در صورت خرابی به راحتی تهیه کنند. گاها پیش آمده است که علت کم شدن فشار پمپ کارواش ، نصب نادرست آن بوده است. تنها نکته مهم حین نصب، سوار شدن سیال روی پمپ است. زیرا شرایطی غیر از این شرایط، اصلی ترین علت کم شدن فشار پمپ کارواش محسوب می شود. بنیانگذار این شرکت شخصی به نام اوگو برتولینی است. به همین دلیل است که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع کارواش صنعتی با توان مقاومتی بالا و پاشش پرفشار آب، قادر است انواع کثیفی ها و آلاینده های عمیق سطوح هموار و ناهموار و تجهیزات مختلف را حذف نموده و پاکیزگی را برای اماکن مختلف به ارمغان آورد. در این فروشگاه فروش انواع پمپ کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز ایتالیایی و آلمانی در مدلهای مختلف و با قیمت مناسب انجام میشود. با توجه به این که انواع پمپهای کارواش در بازار وجود دارد اگر بخواهید یک خرید موفق داشته باشید باید شناخت خود را نسبت به پمپهای کارواش موجود در بازار افزایش دهید.

برای کیفیت و کارایی بیشتر در کارواش های صنعتی از الکتروموتور های کلاچ دار استفاده می کنند که در طول عمر دستگاه هم تاثیر بسزایی دارد. شناخت یک فروشگاه معتبر که دارای تیم تخصصی باشد به خریداران این امکان را میدهد که ضمن صرفه جویی در هزینههای خود بتوانند انتخاب رضایت بخشی داشته باشند. در واقع جریان DC دریچه به نحوی که بتواند در مسیرهای متفاوت آب را عبور دهد قابلیتی است که این تایمر آبیاری قطری به شما خواهد داد. قطر خروجی این شیر تایمر ۱۶ میلی متر است ولی میتوان برای مصارف مختلف با استفاده از سر شیرهای مختلف این قطر خروجی را تغییر داد؛ تا آبرسانی به میزان دلخواه شما از لولههای انتقال بیرون بیاید. محل ورود و خروج آب : ورودی و خروجی آب چک شود اگر نشتی دارد یا آب چکه می­کنند آنها را رفع کنید و از باز بودن شیر آب ورودی اطمینان حاصل کنید. باید حتما چک کنید و فشار بهینه را تنظیم کنید. همچنین تمیزی این فیلتر باید به صورت دوره ای چک و کنترل شود. از پمپ های با فشار 110 بار و دبی 11 لیتر و همچنین 200 بار با دبی 15 لیتر استفاده می شود. ویژگی، و به بیان بهتر برتری، این دستگاه نسبت به کلیک برخورداری از قابلیت استفاده از تکنولوژی بلوتوث در برقراری ارتباط بین کاربر و دستگاه می باشد.

مه پاش برای از بین بردن گرد و غبار و ذرات سمی معلق در هوا در کارخانجات و فضاهای باز. توجه به نیاز نظافتی اصلی ترین عامل در خرید لوازم جانبی واترجت خانگی می باشد. یک الکتروپمپ خانگی اصیل چینی از لحاظ کیفیت تفاوت آنچنانی با پمپ های آلمانی و ایتالیایی ندارد و قیمت پایین تری دارد. دستگاه شوینده فشار قوی الکتریکی سطح صدای پایین تری داشته و آلودگی خاصی ایجاد نمی کند. همچنین برای از بین بردن آلودگی های روغنی از سطح وسایلی چون پمپ های هیدرولیکی غول پیکر، می توان از شوینده های آب گرم استفاده نمود تا عملکرد تجهیزات بطور چشم گیری بهبود یابد. در کارواش صنعتی بین 130 تا 400 BAR فشار مقدار پمپاژ آب است و در کارواشهای خانگی مقدار فشار از 70 تا 130 است. کارایی و ولتاژ BAR کارواش صنعتی و خانگی باهم فرق دارد. اما نکته قابل توجه در این پمپ، نحوه نصب پمپ کارواش می باشد. از 1 دقیقه تا 23 ساعت و 59 ثانیه قابل برنامه ریزی برای آبرسانی است. این مه پاش قدرتمند با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی eig به صورت مستقیم از فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP قابل خرید می باشد. میزان فشار آب خروجی: هر نازل کارواش دارای یک عدد استاندارد فشار است، که طراحی و ساخت نازل بر اساس آن صورت گرفته است.


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 15:44 ] [ خلاصه نویس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر